همین مقاله که شما درحال مطالعه آن هستنید، نمونهای مناسب از یک پیلارکلاستر است که مقاله “سئو چیست” پیلار محسوب شده و زیرشاخهها کلاستر نام دارد. فراموش نکنید که برای یک پیلارکلاستر صحیح میبایست لینکسازی دقیق بین پیلار و کلاستر و در صورت لزوم بین کلاسترها رعایت گردد. ناگفته نماند که هریک از کلاسترها، بعدا میتوانند پیلار مجموعه دیگری قرار بگیرند. سئو برندینگ یا برندسازی در سئو، به فرآیندی گفته میشود که در آن برند کسب و کار به منبع مهمی از ترافیک تبدیل میشود.
استراتژی سئو
سئو چیست؟ راهنمای کامل مفاهیم سئو + دانلود چک لیست SEO نوین
CSS مخفف عبارت (Cascading Style Sheets) و زبانی برای ایجاد تغییرات در اسنادی است که به زبانهای نشانه گذاری (مثل HTML) نوشته شده اند. HTML را بعنوان اسلکت و استخوانبندی یک سازه و CSS را بعنوان اجزایی برای زیبا سازی ظاهری آن درنظر بگیرید. CSS به توسعه دهندگان وب امکان ایجاد تغییرات ظاهری در صفحات وب را میدهد. تغییراتی همچون تغییر فونت، سایز و رنگ عناصر (مثل متنها و لینکها).
نظر شما چیست؟ لغو پاسخ
به عبارت دیگر، این کدهای وضعیت، مکالمه بین سرور سایت و مرورگر شما هستند. با استفاده از این کدها، مشخص میشود که همه چیز خوب است، مشکوک است و یا مشکلی وجود دارد. دانستن این کدهای وضعیت و نحوه استفاده از آنها، به شما در تشخیص ارورهای (خطاهای) سایت کمک کرده تا زمان خرابی سایتتان را به حداقل برسانید. حتی میتوانید با استفاده از برخی از این کدها (مثل 301)، به موتورهای جستجو و کاربران کمک کنید تا به سایتتان دسترسی پیدا کنند. Google AdSense بستری را برای صاحبان سایت فراهم میکند تا از محتوای آنلاین خود درآمد کسب کنند.
- یک صفحه از سایت شما ممکن است در چندین و چند عبارت مختلف در صفحه اول نتایج جستجو پیشنهاد شود در نتیجه توجه به میزان جستجوی یکی از آنها شما را در مسیر اشتباهی قرار خواهد داد.
- این کار هم گوگل را برای خواندن مطلبتان بهتر راهنمایی میکند و هم کاربران را.
- ادبیات شما، کیفیت محتوا و اطلاعات ارائه شده، نحوه نمایش و ارائه محتوا، سرعت سایت، نمایش صحیح در موبایل، پاسخ گویی به سوالات کاربران و بسیاری موارد دیگر بر رضایت کاربران تاثیر گذار هستند.
- شما در این سایت شاهد دوره هایی از قبیل طراحی سایت، سئو، تولید محتوا، رپورتاژ آگهی و ساخت PBN و… خواهید بود.
- 1- انتشار ریپورتاژ خبری در سایتهای پربازدید و پرمخاطب سبب میشود تا افراد زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند و از این طریق وارد سایت شما شده و نرخ بازدید سایت را افزایش دهند.
در زیر در مورد برخی از مواردی که بر رتبهبندی و قابلیت مشاهده موتور جستجو تأثیر میگذارند صحبت میکنیم. چنانچه میخواهید وب سایت خود را بدون نقص قوانین به صفحه اول گوگل هدایت کنید استراتژیهای لازم را باید مد… همیشه سعی کنید عنوان سئوی مطالبتان را جذاب بنویسید و نکات زیر را در آنها رعایت کنید. سئوی کلاه خاکستری به تکنیکهایی گفته میشود که قانونی و درست نیست اما طوری اجرا میشوند که گوگل متوجه نشود. به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد. پیشنهاد میکنم همین حالا یا بعد از مطالعۀ این مقاله چکلیست سئو که در پایان برای شما گذاشتهایم را دانلود کنید و اگر امکانش بود پرینت بگیرید.
همچنین یک گزارش عالی برای استفاده در هنگام تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک از گوگل است (صفحاتی که افراد پس از جستجو بازدید می کنند صفحات فرود نامیده می شوند). گزارش Landing Pages بسیار شبیه به گزارش All Pages است، اما فقط صفحات برتری را که افراد برای ورود به وب سایت شما استفاده کرده اند، نشان می دهد. به عبارات پر جستجویی که نرخ کلیک (CTR) پایینی دارند نگاهی بیندازید. احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید CTR را با نوشتن تگ عنوان و متا دیسکریپشن بهتر، بهبود بخشید. هنگامی که آنها را پیدا کردید، دستورالعمل های پست مهمان آنها را بخوانید و با مالک وب سایت تماس بگیرید. گام بعدی این است که وب سایت هایی را پیدا کنید که شاید بخواهند به شما لینک دهند و در ادامه با آنها تماس بگیرید (در این مورد بعداً بیشتر توضیح میدهیم).
بهینه سازی سئوی داخلی