قیمت سقف کاذب کناف چطور سرتون کلاه نره؟! سلام ساختمان-کناف آوگون

در بعضی کارها با متراژ پایین، دیگه قیمت نهایی، متری حساب نمیشه و به صورت توافقی (چکی) پرداخت میشه. گچ برگ‌ها صفحات گچی با ابعاد و ضخامت متفاوت هستند که دو طرفشون با کاغذ ضخیم یا مقوای نازک پوشیده شده. دیگر پنل مورد استفاده در این نوع سقف پنل mr می باشد که به دلیل متریالی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد در محیط‌های دارای رطوبت مانند سرویس‌های بهداشتی از آن بیشتر استفاده می شود. پنل fr کناف که بیشتر در مکان هایی که خطر آتش‌ سوزی آن جا را تهدید می‌کند، نصب می‌شود.

تمامی کارهای ساختمانی که با گچ و برخی متریال دیگر قابل انجام بوده بوسیله کناف کاری می توان انجام داد. همچنین استفاده از کناف به جای گچ دارای مزیت هایی مانند سرعت کار بالاتر، طراحی هایی با تنوع بیشتر، ترکیب انواع نورهای دکوراتیو و اصلی و … می باشد. اگر قصد طراحی و ساخت کناف سقف را دارید حتما ادامه این مقاله از ایملک که در مورد کاربردها سقف کناف برای مکان های مختلف، مزیت ها و انواع کناف سقف است را دنبال کنید تا با آگاهی کامل نسبت به این سازه بهترین آن را برای خانه هایتان طراحی کنید. امروزه استفاده از متریال‌های سبک و ارزان طرفداران بسیاری پیدا کرده است که استفاده از کناف در سقف نیز شامل همین مسئله است. کناف‌ها بسیار سبک و انعطاف پذیر هستند و به‌ سادگی و در کمترین زمان ممکن نصب می‌شوند؛ به‌ همین دلیل می‌توان برای بازسازی سقف از کناف استفاده کرد.

قیمت سقف کاذب کناف چطور سرتون کلاه نره؟! سلام ساختمان-کناف آوگون

این پنل ها یکسری سازه های یکپارچه از جنس گالوانیزه می باشند که با روکش گچ و سیمان پوشانده شده اند و به سقف متصل می شوند. سقف های کناف از جمله انواع سقف کاذب هستند که هم به صورت ثابت و هم به صورت متحرک ساخته می شوند. این نوع سقف ها به دلیل سرعت اجرای بسیار بالا و نحوه اجرای بسیار وسیع‌تر در بین سقف‌های کاذب بسیار محبوب به حساب می‌آید. حتماً به تطبیق و هماهنگی کناف سقف پذیرایی ساده و شیک با سایر المان های دکوراسیون خود توجه کنید. همچنین در انتخاب رنگ و انتخاب اشکال هندسی مختلف جهت به کار بردن در طراحی کناف سقف پذیرایی و ساده و شیک دقت کنید. کناف سقف پذیرایی ساده و شیک به صورت طرح‌های مختلف در رنگ بندی های متنوع عرضه می شود.

برای ایجاد طرح سقف کناف ، لازم است محدودیت های اجرایی شناخته شود. برای کنافکاری سقف‌های کاذب لازم است از تخته گچ‌های پیش ساخته استفاده شود. این صفحات گچی روی پروفیل‌های فلزی که پیش‌تر روی سقف اصلی اتصال پیدا کرده‌اند، توسط آویزهای مخصوصی نصب می‌شوند؛ سپس یک لایه ماستیک روی سقف زده می‌شود تا زیرسازی آن برای رنگ‌کاری سقف آماده شود. در اجرای این شیوه از سقف کنافی می‌توان ارتفاع آن را تنظیم کرده و در جایی که نیاز است ارتفاعات مختلفی را به وجود آورد. این روش ساده‌ترین روش کنافکاری سقف است؛ ضمن آن که این قابلیت را دارد که بتوانید در صورت نیاز به دسترسی تاسیسات الکتریکی، پنل‌ها را بردارید. این نوع از سقف‌های کناف، غالبا ظاهر زیباتری نسبت به سقف‌های کناف ساده دارند و به‌ همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای طراحی و تزیین سقف پذیرایی، یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفت؛ لذت بردن از آن طی سالیان بعد است. در این مواقع باید طرحی را انتخاب کرد که یک یا چند سال بعد، که به صورت مداوم در معرض دید اعضای خانواده است، خسته کننده و شلوغ به نظر نیاید و همچنان زیبایی و جذابیت خود را داشته باشد. به همین دلیل بهترین انتخاب برای سقف کناف پذیرایی، مدل هایی ساده تر است. این مدل ها، سقف را شلوغ نمی کنند و در طی زمان همچنان زیبا هستند. بیشتر اوقات هنگام ساخت یا بازسازی ساختمان‌ زیبایی و سبک سقف نادیده گرفته می‌شود. به راحتی می‌توان با استفاده از سقف کاذب و کناف کاری تغییری چشمگیر در سقف ایجاد کرد و در هزینه‌های خود صرفه جویی قیمت کناف سقف نمایید.

  • پروفیل های دکوراتیو، ایده های مدرنی برای تزیین سقف یا پوشش تاسیسات نازیبای به کار رفته در آن هستند.
  • تنها در پذیرایی های بزرگ که مساحت سقف زیادی دارید، برای تزیین سقف می توان از این طرح کناف استفاده کرد.
  • در حالت تیپ B که مناسب فضاهای کمتر از ۱۰ متر میباشد پروفیل های F47 فقط در یک جهت نصب میشوند و سپس پانل به آن پیچ میشود.

قبل از پیاده سازی کناف سقف پذیرایی ساده و شیک حتما به جزئیات تاسیساتی سقف خود دقت کنید. ایده زیر را به دقت بررسی کنید، ترکیبی از کناف در کنار نورمخفی و چوب های دکوراتیو که جلوه ای لوکس و شیک در فضا ایجاد کرده است. توصیه ما به عنوان طراح دکوراسیون این است که در خصوص ترکیب و مدل اجرای چوب، کناف و نورپردازی با یک طراح حرفه ای مشورت کنید.

انواع طرح ها در بخش سقف کاذب در مقالات متنوع تقدیم حضورتان شده است. سقف کناف نسبت به سایر سقف های تزیینی و دکوری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. اگر در زمینه ساخت و ساز اطلاعاتی داشته باشید، بی‌شک نام کناف به گوشتان خورده است.

نوار درزگیر موجب مسطح شدن محل درز و جلوگیری از ایجاد ترک در دیوار می شود. سطح پیچ ها هم که کمی پایین تر از سطح پانل ها هستند، با بتونه پوشانده می شود و سطح صافی در محل پیچ ها ایجاد می شود. بعد از اجرای دیوار، یک لایه ماستیک روی آن اجرا می شود که موجب بوجود آمدن سطحی یکنواخت برای رنگ آمیزی و کاهش جذب رنگ می شود.

۳- سبک دکوراسیون خانه

یکی از مدل های زیبا و شیک کناف پذیرایی، که اخیراً هم زیاد استفاده می شود، مدل یکطرفه مانند تصویر بالاست. این مدل کناف اغلب در پذیرایی سبک مدرن و در کنار پنجره یا دیوار اصلی اجرا می شود. اگر پذیرایی شما مربع شکل است و تقریبا قسمت اضافه ای در پذیرایی وجود ندارد، دست شما برای انتخاب مدل کناف سقف، باز است. سقف های ساده کناف تنوع بسیار بالایی دارند، این تجهیزات در رنگ ها و طرح های مختلفی تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. به علت تنوع بالا شما می توانید به راحتی تجهیزات کناف مورد علاقه خود را انتخاب کنید و نصب کنید.

پنج _ گچبری؛ مدل سقف پذیرایی با گچ خیلی ساده و شیک!