آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit همیار کریپتو

خوشبختانه، کوینکس برای تحلیل PNL در بازارهای اسپات، مارجین، فیوچرز و…، ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران گذاشته است. به این ترتیب، اپلیکیشن Google Authenticator به حساب کاربری شما در کوینکس متصل و قابلیت احراز دو عاملی در زمان ورود به صرافی کوینکس فعال می‌شود. ورود به سایت و انتخاب گزینه ثبت نامبه وب سایت رسمی کوینکس به آدرس مراجعه کنید و سپس بر روی گزینه ثبت نام “Sign up” در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

۱- در ابتدای کار لازم است وارد سایت صرافی کوینکس به آدرس رفته و روی گزینه ثبت‌نام یا «Sign up» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. پس از ورود به برداشت در قسمت کوین باید ارز مورد نظرتون رو انتخاب کنید که ارز مورد نظر ما تتر هست. پس از انتخاب ارز باید شبکه ای که میخواین از طریق اون برداشتتون رو انجام بدین رو انتخاب کنید. در جلوی هر شبکه کارمزد هم نوشته شده برای مثال در تتر شبکه trc20 1 تتر کارمزد و شبکه erc20 نیز 7.5 تتر کارمزد داره. پس از انتخاب شبکه باید در قسمت بعدی ادرسی که میخواین ارز هاتون رو واریز کنین رو وارد کنید. پس از این قسمت نیز باید مقدار مورد نظرتون رو وارد کنید.

آموزش احراز هویت کوینکس برای ایرانیان

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و در بخش اکانت گزینه تنظیمات اکانت را بزنید. سپس شماره موبایل خود را در کادر 2 وارد کرده و بعد روی ارسال کد تأیید در کادر 3 کلیک بفرمایید تا باز هم ایمیلی از طرف کوینکس برای شما ارسال شود. دوباره به ایمیل خود رفته و کد 6رقمی ارسالی این صرافی را کپی کرده و در کادر شماره 4 وارد کرده و در نهایت روی بعدی کلیک کنید. به سایت صرافی کوینکس برگشته و کد ارسالی را در محل مربوطه قرار دهید و سپس روی بعدی کلیک کنید.

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit همیار کریپتو اما نسبت به دیگر اکسچنج‌های مطرح دنیا، از حجم معامله ثبت نام در کوینکس کمتری برخوردار است. برای همین می‌توانید پس از مدتی کار کردن در این صرافی، صرافی خود را به یک صرافی بزرگ‌تر و معتبرتر مانند صرافی کوکوین، تغییر دهید. معمولا اکثر معامله‌گرهای ایرانی کار خود را در بازار رمز ارزها با صرافی کوینکس شروع می‌کنند. این صرافی نسبت به صرافی کوکوین، از رابط کاربری ساده‌تری برخوردار است.

سپس با روشن کردن آی پی ثابت (می‌توانید از اینجا خریداری کنید)، وارد پلتفرم شده و فرآیند ثبت نام را وارد کنید. فراموش نکنید که از کد p8t2c در قسمت Referral Code استفاده کنید تا کارمزدهای معاملاتی تا سقف40 درصد کاهش یابد. اگر از طریق کامپیوتر قصد ثبت نام دارید، می‌توانید برروی دکمه‌ی زیر کلیک کرده و همین مراحل را دنبال کنید تا حساب کاربری شما ایجاد شده و بتوانید خرید و فروش در صرافی کوینکس را انجام دهید. همیار کریپتو به قصد کمک به کاربران حوزه ارزدیجیتال آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت را طراحی کرده است.

برای مثال، فرض کنید پنج بیت کوین در حساب اسپات خود دارید. در قالب یکی از سفارش‌های اسپات، دو بیت کوین را در ازای دریافت تعداد مشخصی تتر به فروش گذاشته‌اید؛ اما به هر دلیلی، هنوز معامله شما اجرا نشده و در بخش Current Orders معاملات اسپات باقی مانده است. در این شرایط، کوینکس به‌طور خودکار دو بیت کوین از حساب شما را فریز می‌کند و منتظر می‌ماند تا سفارش ثبت‌شده اجرایی شود. برای آزاد کردن دارایی خود باید سفارش ثبت‌شده را لغو کنید که پیش‌تر نحوه انجام این کار را توضیح دادیم. آموزش صرافی کوینکس را با موضوع آنالیز PNL پی می‌گیریم. به کمک آن می‌توانید ضمن اطلاع از وضعیت سود و زیان معاملات خود به صورت موردی یا کلی، در استراتژی‌های معاملاتی نیز بازنگری لازم را به عمل آورید.

توجه کنید که بیشتر ارزها یک شبکه ‌دارند و Protocol Type روی شبکه اختصاصی آن ارز به‌صورت پیش فرض قرارگرفته است. مثلاً در تصویر زیر ارز Chainlink با نماد Link را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید که تنها روی یک شبکه هست. صفحه زیر را مشاهده می‌کنید؛ این صفحه را در ابتدای ثبت‌نام یک‌بار توضیح دادم، اما مجدد، یک‌بار دیگر به‌طور خلاصه آن را آموزش می‌دهم. Sign-in History که همان تاریخچه ورود شما را نشان می‌دهد که می‌توانید با بررسی این تاریخچه کنترل کنید کسی دیگری به‌حساب شما دسترسی نداشته باشد.

ثبت نام رانندگان سندباد آغاز شد [آپدیت: …