آموزش کار با صرافی کوینکس با زبان ساده -ایران ارز دیجیتال

علاوه بر این، کاربران کوینکس تغییرات رتبهبندی بر اساس ارزش بازار و تغییرات قیمتی ۲۴ساعتهٔ رمزارزها را بهصورت بلادرنگ زیر نظر دارند. 2) وسیله مبادله: سازندگان، بازیکنان و هنرمندان از توکن سند SAND برای خرید و اجاره زمین و همچنین خرید و فروش دارایی ها در بازار استفاده می کنند.در حال حاضر توکن سند SAND با قیمت حدود 4.9 دلار معامله می شود. 3- CET Deduction: به معنای اینکه در انجام این معامله از ارز ست به عنوان کارمزد استفاده بشه.

سایتی پر از امکانات !

یکی از آنها Normal و دیگری Stop Order است. برای هر یک از این مراحل، یکسری ریزهکاریها وجود دارد که آنها را هم به تفصیل بیان کرده ایم. کوینکس در حال حاضر تبدیل به یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران ایرانی شده است. حال که با مفهوم سفارش گذار و سفارش بردار آشنا شدید، می توانید با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کنید. در این مطلب از سری مقالات آموزش ارز دیجیتال دنیای ترید، معاملات اسپات در کوینکس فارسی را به صورت تصویری و گام به گام توضیح می دهیم. تراکنشها می توانند از طریق روش احراز هویت دو مرحلهای انجام شوند که از طریق ایمیل یا پیامک است.

سپس این آدرس را به آدرس برداشت (withdrawal) پلتفرم ارسال کننده (انتقال دهنده) بچسبانید و درخواست واریز BTC روی CoinEx را ارسال کنید. چطور برداشت یا انتقال یک ارز دیجیتال را انجام دهیم؟ ووچر پرفکت مانی هیچ گونه اطلاعات هویتی نیاز ندارد و کاربران بدون هیچ گونه دغدغه ای نسبت به انتقال پول با استفاده از این سیستم اقدام می کنند. سایتی پر از امکانات ! هنگامیکه BTC را از پلتفرم ارسال کننده برداشت میکنید، از ویژگی scan QR code استفاده کرده و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال کننده را اسکن کنید تا واریز BTC روی CoinEx را انجام دهید. در روزهایی که سلطان صرافیهای ارزهای دیجیتال در جهان، یعنی بایننس، تیر خلاص را بر پیکر بیجان مردم ایران زد و اعلام کرد که احراز هویت یک امر واجب در صرافیاش برای ادامه فعالیت است و حتی محدودیت واریز و برداشت را به عدد بسیار خندهداری تغییر داد، مردم شروع به کنکاش در فضای مجازی کردند تا به دنبال جایگزینهایی برای ادامه فعالیت در بازار بگردند.

برای ثبت نام راحتتر بهتر است راهنمای ثبت نام در کوینکس را در ابتدای مقاله مطالعه نمایید. 3. هنگامیکه به صفحهی خرید Simplex هدایت شوید، نیاز است اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. توجه کنید که هزینههای رسیدگی در کل مبلغ پرداخت محاسبه شده است. 5. کد پیامک را وارد کنید تا پرداخت را تصدیق کنید و خرید ارز دیجیتال در Simplex را کامل کنید. سپس بر PAY NOW کلیک کنید تا وارد پروسهی تصدیق شوید. بر روی آیکون سمت راست آدرس کلیک کنید تا آن را به کلیپ بورد کپی کنید. این پلتفرم همچنین پس از طی کردن چندین سطح عضویت و با توجه به مجموع حجم معاملاتی کاربران، تخفیف هایی را برایشان در نظر میگیرد.

فارسی را به صورت تصویری و گام به گام توضیح می دهیم.

کشور چین استفاده از بازار رمز ارزها برای سرمایه گذاری را برای کاربران خود ممنوع کرده است. پس از فعالسازی این قابلیت، با هر بار اقدام برای ورود به حساب، علاوه بر کلمه عبور باید کد نمایشی در این نرمافزار را صرافی coinex نیز وارد کنید. معامله بازار (Market Trading): در قسمت خرید، Market را انتخاب کرده و مقدار (Amount) را وارد کنید و سپس بر روی Buy CET کلیک کرده تا معامله را پایان دهید. معامله بازار (Market Trading): در بخش فروش، مقدار (Amount) را وارد کرده و بر Sell CET کلیک کنید تا معامله را کامل کنید. این صرافی از 289 ارز دیجیتال و 490 بازار مختلف پشتیبانی میکند. 4. پس از ورود به صفحه تصدیق (Verification)، باید سند شناسهی خود را بارگذاری کنید. صرافی کوینکس به عنوان تنها صرافی متمرکز بین المللی شناخته می شود که کاربران ایرانی را تحریم نکرده و به ارائه خدمات بدون محدودیت به آن ها می پردازد؛ در ادامه این مقاله به آموزش صرافی کوینکس می پردازیم.