اتاق فرار برای کودکان اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

در هر مرحله از بازی تصویر یا معمایی به شما نمایش داده میشود و باید آنها را حدس بزنید و حروف یا اعداد را در ورودی رمز در وارد کنید. در صورت رزرو اتاقتان توسط بازیکنان، قبل از درخواست از سمت آن‌ها، مطالب مرتبط و ملزوم را به‌طور مرتب ارسال کنید و همیشه سعی کنید یک‌قدم از بازیکن جلوتر باشید. شما مشخص می‌کنید که کدام راه برای دستیابی به بازیکنان بالقوه مؤثرتر است و یک برنامه مناسب (تبلیغات) ایجاد می‌کنید که به بازیکنان احتمالی شما مربوط می‌شود. نه یک عملیات خاموش که فقط با یک روند بازاریابی آرام و روان بخواهید که حداکثر سود را از آن کسب نمایید. زمانی که هدفی را برای خود برمی‌گزینید، توجه کنید که این اهداف باید در شما شور و انگیزه به وجود آورند؛ یعنی باید مطمئن شوید که این اهداف برای شما اهمیت دارند و رسیدن به آن‌ها را برای خود ارزش می‌دانید.

اتاق فرار تهران

اتاق فرار برای کودکان اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است.

داستان این اتاق فرار درباره یک جانور شناس مشهوری می باشد، که مدتی است گم شده است. دکتر جان اندرسون همان جانور شناس معروف است که در تاریخ ۲۵ دسامبر ناپدید شده و از آن زمان هیچ تماس، تلفن یا ایمیلی از او نرسیده است. بنا بر نظر برخی دانشجوهای این دکتر، او در حال آزمایش و کار کردن روی یک پروژه مخفیست و به احتمال قوی به کمک احتیاج دارد. آنها به دفتر دکتر می روند تا نشانه ای از او در این اتاق فرار مشهد سجاد بیابند. با توجه به گفته مردمان روستا کسی از آن زمان خاتون را ندید و حتی بعد مرگ کاووس نیز خبری از خاتون نشد. در این اسکیپ روم شما به خانه کاووس و خاتون که اکنون متروکه ای ترسناک شده است می روید تا سرنوشت خاتون را کشف کنید.

فرآیند حل کردن معمای اتاق برای بیرون آمدن باید در مدت زمان محدود حداکثر یک ساعت انجام شود. در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید. دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری کنید. حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید.

مجموعه اسکیپ روم: چند تا از اتاق فرارهای تهران در یک مجموعه

هر زمانی که یک نفر از اعضای تیم بازیکنان در اتاق شما از خستگی و سردرگمی اتاق فرار کودکان نشست! در بدترین اتاق فرارهای دنیا، طراح سرنخ را روی دیوار می‌چسباند یا روی یک تکه کاغذ بی‌ربط می‌نویسد تا از خشم بازیکن جلوگیری کند. در کل باید بگوییم طبق تحلیل‌های به‌دست‌آمده این دو خیلی تفاوت عمده‌ای باهم نداشته‌اند و با توجه به افزایش تعداد اتاق‌های فرار، این مسئله دیگر شامل نگرانی خاصی نیست. مهم ترین ویژگی که باعث شده است بازی های کامپیوتری نسبت به بازی های دنیای واقعی در رقابت پیروز باشند و طرفداران بیشتری داشته باشند، هیجان بسیار بالا و خلاقیت و جذاب بودن آنها می باشد.

  • مخاطب اسکیپ روم دایرفول آقایان و بانوان‌اند و تعداد نفرات هم از ۴ تا ۱۰ نفر بوده و هر سانس بازی ۶۰ دقیقه است.
  • طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است.
  • شما باید بارها و بارها معماهای خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که منطق دارند و قابل‌حل هستند.
  • همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید.