انواع قطعات تابلو روان کدامند

یک صفحه نمایش LED از صدها LED کوچک (دیودهای ساطع کننده نور) تشکیل شده است که مستقیماً روی یک صفحه تخت نصب شده اند. قیمت تلویزیون تبلیغاتی شهری با توجه به عوامل مختلفی از قبیل ابعاد تلویزیون، تجهیزات خنک کننده تلویزیون، زیبایی و جلوه بصری پایهها و بدنه نمایشگر، کیفیت و برند قطعات به کار رفته در نمایشگر از قبیل ماژولها، پوشش بدنه و غیره، امنیت نمایشگر برای جلوگیری هک شدن و سایر تجهیزات امنیتی در زمان تعمیر و فاکتورهای دیگر تعیین میشود. ساخت تابلو تبلیغاتی روان به شیوه Outdoor کاملا ضد آب بوده و قابل نصب در محیط های باز می باشد . دستگاه ویدئو وال GVL-55JH18 یکی از پر کاربرد ترین نمایشگرهای صنعتی در بازار ماشین های اداری است که استفاده از آن برای مراکز خرید، پاساژها، هتل ها، نمایشگاه ها، مجتمع های اداری و غیره جهت نمایش محتوای تبلیغاتی مناسب می باشد. طیف گسترده ای از گزینه های نصب در دسترس هستند ، از جمله مستقل ، نصب روی دیوار ، منحنی و حتی قابل حمل. خوشبختانه، تولیدکنندگان با هر نسل جدید از نمایشگرها، پهنای قاب را کاهش میدهند و امروزه حاشیههای باریکی به اندازه 1.8 میلیمتر در دسترس هستند. اگرچه انتظار میرود قیمتها طی چند سال آینده کاهش یابد، اما قیمت نمایشگرهای LED با وضوح بالاتر در حال حاضر چندین برابر قیمت LCD است و این فناوری را از دسترس بیشتر مشتریان خارج میکند.

در مقایسه با ال سی دی و ال ای دی، مکعب های پروجکشن نیاز به فضای بزرگی برای نصب دارند. معمولا اندازه مناسب برای تابلو تمام رنگی یا به اصطلاح تابلو ال ای دی هفت رنگ یک متر ارتفاع یا عرض و ۱٫۵ الی ۲ متر طول می باشد. 3-1 ماژول تمام رنگی : ماژولهایی که هر پیکسل آنها شامل سه ال ای دی به رنگ های قرمز ، سبز و آبی میباشد که اصطلاحا به آنها RGB گفته میشود که با ایجاد طیف نور مجازی همه رنگها را با استفاده از این سهLED بوجود می آورد همچنین در نوع دیگری از ماژول های تمام رنگی در هر پیکسل دو عدد ال ای دی قرمز ، یک عدد سبز و یک عدد آبی داریم که اصطلاحا 2RGB نامیده میشوند که مقدار رنگ های تولید شده توسط آنها بیشتر است.این نکته نیز قابل ذکر است که در بازار ایران ماژول (P20-2RGB ) از نوع 4/1 اسکن که دارای شدت نورکمتری نسبت به ماژول تلویزیون شهری استاتیک ( P20- 2RGB ) می باشد به عنوان ماژول هفت رنگ شناخته می شود . هر LED اساساً یک لامپ مینیاتوری است که وقتی ولتاژ خاصی به آن اعمال می شود، نور رنگی ساطع می کند.

حال اگر تمام عواملی که در صورت نبودن کیفیت نام بردیم را برعکس کنیم نشان از یک تابلو روان عالی هستند. تابلو روان چیست؟ کاربرد آن چیست و در چه مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ بنابراین کافی است بدانید که تکنولوژی ویدئو وال چیست و می توان از آن چه استفاده هایی کرد تا به بهترین شکل ممکن در کسب و کار خود از آن بهره مند شوید. در برنامه هایی که یک تصویر ثابت برای مدت زمان بسیار طولانی نمایش داده می شود ، LCD ها ممکن است حفظ تصویر (Image retention) را تجربه کنند. LCD ؟ مکعب های پروجکشن؟ در حالی که جدیدترین نمایشگرهای LED داخلی میتوانند وضوح بسیار بالاتری نسبت به مدلهای قبلی ارائه دهند، اما همچنان وضوح بسیار پایینتری نسبت به فناوریهای رقیب مانند LCD دارند. احتمالاً به دلیل استفاده گسترده از فناوری LCD در لوازم الکترونیکی مصرفی مانند تلفن های هوشمند، مانیتورهای رایانه و صفحه نمایش تلویزیون، از قبل با فناوری LCD آشنا هستید. طول عمر مورد انتظار اکثر نمایشگرهای LED مشابه نمایشگرهای LCD است. در حالی که مدلهای قدیمی از لامپها بهعنوان منبع نور استفاده میکردند، اکثر مکعبهای مدرن از نور پسزمینه LED استفاده میکنند که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم را از بین میبرد.

مانند نمایشگرهای LCD، نمایشگرهای Rear Projection (که گاهی اوقات “cube” نامیده می شود) یک گزینه نمایشگر همیشه محبوب هستند. پاورهای تابلوروان و تلویزیون شهری های ساخته شده در این مجموعه از کمپانی معروف czcl می باشد. با حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری، مصرف انرژی کم و طول عمر طولانی، LCDها هزینه کل مالکیت بسیار پایینی دارند که آنها را به یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های نمایش در دراز مدت تبدیل می کند. برخی از نمایشگرهای LED دارای سیستم نصب داخلی هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز به استفاده از پایه جداگانه دارند. تابلو روان LED که دارای 3 رنگ می باشد. نوع ویژه ای از نمایشگرهای تابلو ال ای دی می باشد که به صورت تلویزیون آفلاین، تلویزیون آنلاین و مانند تابلو روان قابلیت پخش عکس و فیلم در سایز بزرگ را دارد. ال سی دی یکی از محبوب ترین گزینه های نمایش امروزی است. هنگامی که LCDها برای ایجاد یک ویدئووال به یکدیگر می چسبند، حاشیه ها (یا بزل ها) بین پنل های جداگانه قابل مشاهده هستند.

محفظه مکعبی برای محدود کردن اثرات نور محیط و بهبود سطح روشنایی و کنتراست نمایشگرها ویدئو وال استفاده می شود. انواع محتوایی که در ویدئو وال نمایش داده میشود را در نظر بگیرید – اعم از نمایش محصول مجازی، برنامه نویسی شبکه داخلی، فیدهای رسانه های اجتماعی، بهبود دیداری و شنیداری یا تصاویر ثابت. ویدئووال های LCD می توانند متن ، تصاویر و فیلم را با جزئیات واضح نمایش دهند. در حالی که طراحی محصور مکعبها به کاهش اثرات نور محیط کمک میکند، مکعبها هنوز نمیتوانند همان سطوح روشنایی نمایشگرهای LCD یا LED را تولید کنند. این امر LED را به یک راه حل عالی برای فضاهایی با نور محیطی قابل توجه تبدیل می کند. از آنجایی که آنها از وسایل الکترونیکی نیمه هادی تشکیل شدهاند و قطعات مصرفی ندارند، در برابر موارد محیطی مانند لرزش، رطوبت و نور UV نیز بسیار مقاوم هستند. تبلیغات محیطی یکی از قدیمی ترین تبلیغات و آگهی می باشد که دقیقا این تبلیغات با کمک تلویزیون های شهری به نتیجه دلخواه خود می رسد. در رابطه با این موضوع، نمی توان به خودی خود انتخاب کرد و همیشه نیاز به یک متخصص دارید تا علاوه بر شناخت تجهیزات و بخش های فنی، بتواند به خوبی شما را راهنمایی کند تا بهترین برند ویدئو وال را خریداری کنید.

با توجه به تنوع ماژول های ال ای دی میزان جریان مصرفی هر ماژول را نمی توان اینجا بیان نمود ولی در مورد ماژول های تک رنگ P10 با ابعاد پیکسلی 16 در 32 می توان گفت حد اکثر جریان مصرفی هر ماژول 2.7 آمپر می باشد. را بر عهده دارد ماژول ال ای دی می باشد از کنار هم قرار دادن ماژول ،تابلو روان به ابعاد مورد نظر مصرف کننده طراحی و ساخته می شود. بعد از حدود 3 ماه پس از نصب همان تابلوی کوچک بیش از 60% افزایش تعداد مراجعه کننده و 30% درصد افزایش فروش حاصل نصب این تابلوی کوچک بود! این ویژگی و استفاده از فلاشر ها با کانال های متفاوت و متناسب با تعداد ال ای دی و ساختار آن یک فایده مهم برای افزایش عمر تابلوی مورد نظر نیز دارد. از نکات مهم و حائز اهمیت در این فضاها، پایداری عملکرد سیستم مانیتور و سرعت اجرای فرامین می باشد. در این راستا اطلاع رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید توجه داشت که اگر سفارش و خواسته مشتری منوط بر پخش فیلم باشد میتوان از تابلو LED طیف دار (256رنگ) ویا تابلو تمام رنگ استفاده کرد.

یک سیستم Blended Projection می تواند تصاویر را بر روی سطوح منحنی ، زاویه دار یا حتی کروی تولید کند. بیشتر آنها حداقل 24 اینچ عمق دارند و بسیار سنگین هستند، بنابراین باید روی زمین یا یک سکوی محکم نصب شوند. میتوان گفت موقعیتهای شغلی مختلف برای پیشرفت به دیده شدن در بین مخاطبین هدف نیاز دارند و این هدف تنها با تبلیغات مختلف محقق میشود. اغلب تکنولوژی ها در این حوزه ممکن است به طورکامل توسعه نیافته باشند. ۱۹۲۰ و زاویه دید ۱۷۸ درجه را به ممکن میسازد. در برخی از کاربری ها نیز می توان برای همه مانیتورها یک تصویر را در نظر گرفت.برای انجام این کاربری ها، ماتریس ویدئو وال نیز استفاده می شود. اگر شروع به تحقیق در مورد انواع نمایشگر کرده اید، احتمالاً با همه این گزینه ها و موارد دیگر روبرو شده اید. نمایشگر ویدیو وال در واقع چندین مانیتور صنعتی هستند که در کنار هم قرار گرفته و تصاویر و محتوای مورد نظر شما را نمایش می دهند. پایه ها با ورق هایی طراحی شده که تحمل وزن ۷۰ کیلوگرم مانیتور را دارا است. این جوهرها پوشش رنگی متفاوتی را دارا می باشند و غلظتهای گوناگونی دارند. گسترش استفاده از نمایشگرهای صنعتی باعث شده تا سالانه مدل ها و دستگاه های زیادی به بازار بیاید و به رونق کسب و کارها کمک کنند.برای مثال ویدئو وال نوعی نمایشگر صنعتی است که توانسته بهترین گزینه برای مراکز تجاری بزرگ، نمایشگاه ها و سالن های همایش باشد که قصد دارند تصاویر را با کیفیت بیشتری و البته بزرگ تری نمایش دهند.

به دلیل تراکم پیکسلی بالایی که دارند، LCDها می توانند بالاترین وضوح کلی را در بین هر فناوری موجود امروزی ارائه دهند. 42 از صفر تا صد را برای شما آموزش دهیم . یک نمایشگر LED سه بعدی، نمایشگری است که به بینندگان اجازه می­دهد تا از تصاویر سه بعدی واقعی با چشمان بدون عینک لذت ببرند. اکنون شما میتوانید از تلویزیون شهری سه بعدی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده کنید. در این حالت نیاز دارید تا این تعداد مانیتورها را به گونه ای مدیریت کنید. به طور خاص، شما می خواهید مزایا و نتایجی را که می خواهید با کمپین خود به دست آورید، در نظر بگیرید. برای خرید با ما تماس بگیرید. در زمینه خرید ویدئو وال، نیاز سنجی حرف اول را می زند.برای نمونه شاید یک مجموعه تجاری برای سیستم مانیتورینگ خود نیاز به مانیتور ویدئو وال داشته باشد و شاید یک نمایشگاه، به دنبال این سیستم برای به نمایش گذاشتن موارد موجود در آن را داشته باشد.

این نمایشگر که دارای سخت افزار کنترلر گرافیکی و نرم افزار مدیریت ویدئووال است، می تواند به منظور نمایش، مدیریت و دسته بندی منابع تصویری مختلف به کار گرفته شود. ویدئو وال ها از یک کامپیوتر ساده استفاده می کند و به هیچ سخت افزار اختصاصی نیاز ندارد. این ویدئووال به صورت فوق باریك طراحی شده تا هیچ محتوایی بر روی صفحه از بین نرود. ویدئووال های LCD از مجموعه ای از نمایشگرهای LCD متصل به براکت ساخته شده اند. LCD یک صفحه نمایش تخت است که از یک لایه کریستال مایع بین دو تکه شیشه پلاریزه تشکیل شده است. هنگامی که جریان الکتریکی اعمال می شود، کریستال های مایع جابه جا می شوند و اجازه می دهند نور از آن عبور کند و یک تصویر ایجاد کند. سیستم های پروژکتورعقبی به یک اتاق محصور بزرگ برای قرار دادن پروژکتورها نیاز دارند که ممکن است تا 14 فوت فضای کف نیاز داشته باشد. کمپها و ارائه خدمات شبانهروزی به معتادان و معتادانی که قصد ترک دارند نیز از حوزه این معاونت است.

فضا برای سیستم های نمایش جلویی مشکلی ندارد زیرا پروژکتورها در جلوی صفحه نمایش نصب می شوند و نیازی به بسته شدن ندارند. در صورتیکه در نصب و راه اندازی آن مشکلی برخوردید کارشناسان نمارنتر می توانند عملیات نصب و باز بست پروژه رو انجام دهند. در تابلوهای روان مشکلی که وجود دارد، امکان بزرگ کردن ابعاد صفحهنمایش است. تنوع در تابلوهای روان بسیار بالا بوده و این نوع تابلوها را در رنگ بندی های مختلف طراحی و تولید می کنند. تابلو روان یا تابلوهای تبلیغاتی ، که از نظر اندازه و شکل دارای تنوع زیادی هستند به عنوان یکی از روشهای متداول برای تبلیغ و بازاریابی می باشند که می توان آن را برای اهداف دیگری غیر از تبلیغ و بازاریابی استفاده کرد.

LED Direct View بالاترین سطح روشنایی را در بین تمام فناوری های صفحه نمایش ارائه می دهد. قطعات تلویزیون های شهری اغلب از راه واردات در دسترس قرار میگیرند واردات آن ها هم عمدتا از کشور هاي جنوب شرق اسيا انجام میشود و سپس در ایران تولید و مونتاژ میشوند. در دسترس بودن مکعب های بسیار بزرگ نیز این نوع نمایشگر را به یک راه حل مقرون به صرفه برای ویدئووال های بسیار بزرگ تبدیل می کند. به هر حال قیمت ویدئو وال به دلیل صنعتی بودن و تجهیزات گران قیمت آن، بسیار بالاتر از نمونه های خانگی است. این مانیتور صنعتی دارای نمایشگری با ابعاد 49 اینچ همراه با پنل IPS است که با رزولوشن Full HD قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت بالا را داشته و همچنین با شدت روشنایی 450 کاندولا بر متر مربع می تواند تصاویر را به صورت خیره کننده ای به کاربر نمایش دهد. LED ها (دیودهای ساطع کننده نور) رایج ترین نوع نور پس زمینه هستند که در نمایشگرهای LCD مدرن استفاده می شوند. به جای کاشی کردن چندین نمایشگر مانند یک دیوار ویدئویی LCD یا LED، یک سیستم Blended Projection خروجی چندین پروژکتور را برای ایجاد یک سطح نمایشگر بزرگ ترکیب می کند.

اما برای مجموعه های قدیمی و بزرگ وقتی تابلو روان و یا تلویزیون شهری را تحویل مشتری میدهند… دسته هایی از LED های قرمز، سبز و آبی برای ایجاد پیکسل های تمام رنگی مورد نیاز برای تولید یک تصویر گروه بندی می شوند. ماژول تک رنگ تابلو روان LED : این نوع ماژول های تابلو روان LED می توانند فقط یک رنگ تولید کنند که بنا به نوع رنگ تولید به چند نوع کلی مثل تک رنگ قرمز (1R) یا تک رنگ آبی (1B) یا تک رنگ سفید (1W) و یا تک رنگ سبز (1G) می باشد. قوی که بتواند به راحتی از طریق سوئیچ های شبکه سنتی هدایت گردند متصل می شوند. نمایشگرهای LED بسیار قوی و قابل اعتماد هستند و می توانند طیف گسترده ای از سطوح دما و رطوبت را تحمل کنند. قطر باریک نمایشگرهای LED امکان نصب تقریباً نامحدود ، از جمله مستقل ، نصب روی دیوار ، سقف ، منحنی و موارد دیگر را فراهم می کند.