برای داشتن چوب عالی، لازم نیست یک شرکت بزرگ باشید

این دسته شامل استفاده از روشهایی است که چندان قابل قبول نیستند، اما هنوز بهطور کامل غیرقانونی یا غیراخلاقی نیستند. این جریمه میتواند شامل کاهش چشمگیر رتبه و حتی حذف کامل سایت از نتایج جستجو شود. هرکدام از این دستهها شامل روشهای مختلفی است که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک میکنند. یکی از پرتکرارترین سؤالات از ما این است که میخواهیم سریع رشد کنیم و سئو رشد ما را کند میکند، حالا گیریم که سئو بسیار مهم است، و ما سئو را انجام دادیم، حالا بعد از سئو چهکار کنیم؟ این یعنی اگر وب سایت شما به تمامی استانداردهای ما پایبند باشد، محتوای سئو شده داشته باشید، چندین هزار بک لینک با کیفیت داشته و سرعت سایتتان هم خوب باشد اما کاربران از شما ناراضی باشند، ما جایگاه مناسب را به شما نمیدهیم! این امر با بهینهسازی محتوای وبسایت و ایجاد یک تجربه کاربری موثر انجام میشود. علیرغم اینکه این روش ممکن است در کوتاهمدت نتایج قابل توجهی ارائه دهد، موتورهای جستجو میتوانند این تکنیکها را تشخیص دهند و درنتیجه وبسایت را جریمه کنند.

این فرآیند ممکن است زمانبر باشد، اما نتایج آن پایدار هستند. در فرآیند سئو، سه مرحله اصلی وجود دارد: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی. با توجه به نوع فعالیت و روش کاری، سئو به سه دسته تقسیم میشود: سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری. هدف از سئو کلاه سفید، ایجاد رابطهای بر پایه اعتماد با کاربران و موتورهای جستجو است. جهت دریافت مشاوره سئو از آژانس ایزی وب بر روی لینک کلیک کنید. این روشها تمرکز خود را بر روی ارائه بهترین تجربه برای کاربران قرار میدهند. این چوب در برابر ضربه یا سایش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و در کاغذ سازی، تخته خرده چوب سازی، تخته فیبر، واگن سازی، دسته ابزار، چوب های تونلی از آن استفاده می شود. بخش نظرات مشتریان 58 درصد بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می دهد؛ شما می توانید با مطالعه بخش نظرات و سوالات کاربران، برای تولید محتوای جدید هم ایده بگیرید. برای مثال، اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید، میتوانید با بهینهسازی سایت خود برای کلمات کلیدی خاص مانند محصولات خود، مشتریان جدید را جذب کنید.

از جمله روشهایی که در این نوع سئو استفاده میشود میتوان به بهینهسازی فنی وبسایت، ارائه محتوای باکیفیت و ایجاد لینکهای معتبر به سایر سایتها اشاره کرد. ربات های گوگل به صورت مرتب در اینترنت می خزند، حالا اگر لینک سازی درستی انجام داده باشین، این خزیدن توی سایت شما راحت تر اتفاق می افته. این روش شامل استفاده از متن پنهان، اسپم کلمات کلیدی و استفاده از رباتها برای ایجاد بک لینک است. برخی از این تکنیکها میتوانند شامل خرید لینکها، استفاده از محتوای اسپین شده (محتوایی که بهطور مصنوعی تغییر یافته و بازنویسی شده است) و ایجاد پیوندهای مصنوعی باشد. شما خودتان را جای کاربر قرار دهید؛ شما خودتان به خودتان عنوان کاربر، از سایتی که زمان زیادی برای لودش طول میکشد خرید میکنید؟ همچنین، کلمات کلیدی مرتبط را به طور معقول در محتوا جای دهید. در این روش، فرآیند رتبهبندی وبسایت بر اساس کیفیت محتوا، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و برقراری ارتباط با سایتهای معتبر انجام میشود.