بهترین رستوران های تهران کدامند؟

شما باید روی میز های خود را برای مشتری کامل روشن کرده و در جاهایی از محیط با بازی بانور وایجاد تم های نوری حرفه ای کار خود را زیباتر و جلوه محیط رابیشتر کنید. در واقع هم می توان در یک فست فود یا رستوران بین میز و صندلی و دیوارهای آن مکان یک هارمونی بسیار زیبایی ایجاد کرد. رستوران فضایی است که غذاهایی خوش طعم در آن تهیه و سرو می شود ، و همچنین فضایی برای گفتگو و دور همی های دوستانه و یا جشن ها است پس در اصل یک اتاق مهمانی است. استفاده از فضاهای صنعتی همانطور که بودند، سبک جدیدی را برای طراحی داخلی فضاها به همراه داشت. در مطلبی به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا امروزه گرایش معمار و کارفرما به سبک صنعتی تا این حد افزایش یافته است. از مجسمه های کوچک و عکاسی گرفته تا نصب تابلوهای بزرگ، ادغام یک پروژه هنری در تصویر هتل می تواند راهی آسان برای موفقیت باشد.

حال این طراح است که باید با در نظر گرفتن اصول طراحی دکوراسیون کافی شاپ مدرن یا سنتی و با توجه به نیازهای مشتریان، چیدمان را انجام دهد. با توجه به متراژ محدود فضاها و عدم توانایی ایجاد باغچه های کوچک، امروزه باغ های عمودی (Vertical Garden) در طراحی داخلی به خوبی مورد توجه هستند.طراحی داخلی این شعبه از رستوران – فست فود باگت، توسط پارسا اردم صورت گرفته است. پارسا اردم از آن دسته معمارانی است که پروژه هایی تحسین شده نظیر اقامتگاه کودکان بیسرپرست خوانسار را به همراه محمدرضا قدوسی در کارنامه دارد. همنطور که طراح اشاره می کند، شروع داستان برگرف، طبق روال دیگر پروژه ها، با گپ و گفتگویی با کارفرما آغاز شد؛ از صحبت درباره خلق کالبدی شاخص و متمایز گرفته تا ایجاد بنایی که انعکاس دهنده کیفیت خدمات این مجموعه باشد. این نوع نورپردازی و طراحی دکوراسیون نشان دهنده این است که لامپ ها و چراغ های نارنجی در هر مکانی قابل استفاده می باشد و در واقع اگر رستوران یا فست فودی با این نوع نور مورد پسند و قابل قبول به نظر نرسد غیر ممکن است. شما هر چقد هم فردی خوش سلیقه باشید در نهایت با چالش هایی در کار مواجه می شوید که تنها تجربه بالا پاسخگوی آن خواهد بود.

نورپردازی مناسب در یک فضای کوچک می تواند احساس صمیمیت در آن فضا ایجاد نماید و در فضاهای بزرگ نیز استفاده از لوستر و یا روشنایی مدرن بسته به مفهوم رستوران یا فست فود می تواند بر روی آن فضا تاثیراتی طراحی داخلی کافه رستوران را بگذارد. بگذارد و تمام احساس موجود در آن فضا را بر روی مشتری القا کند و آن را تحت تاثیر قرار دهد. این متریال صلب به واسطه تقسیمات صورت گرفته در آن، مقیاسی انسانی تر به خود گرفته؛ همچنین ایجاد شبکه مدولار و رنگی در بخشی از بنا، علاوه بر شکستن صلابت بیش از حد آن، تمثیلی است از ارسی های خانه های سنتی ایرانی. هتل های پاپ آپ و هتل های مدولار مفاهیم جدیدی هستند که به آرامی در صنعت مورد توجه قرار می گیرند. بسیاری از رستوران داران هزینه های گزافی را برای تبلیغات و خرید محصولات می کنند، اما هیچکدام از آنها بودجه ای را برای سرویس بهداشتی در نظر نمی گیرند. برای راه اندازی یک رستوران یا فست فود یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین چیز محل احداث فست فود یا رستوران است.

یکی از کاربرد های شیشه در طراحی رستوران های سنتی و مدرن، ساخت پارتیشن شیشه ای در مدل های متنوع است که با توجه به بودجه، سبک رستوران و ابعاد فضای داخلی رستوران نیز ساخته می شود. قرمز یکی از رنگ های است که در رستوران یا فست فود بسیار به کار می رود. در عرصه غذا و نوشیدنی، محیط یا همان دکوراسیون رستوران تا حدی مهم است که میتواند باعث سرمایهگذاری سودآور شود و یا برعکس باعث ورشکستگی شما شود. علاوه بر زیبایی، آب میتواند باعث تهویه هوای رستوران شود، پس وجود یک آبنمای زیبا و ادامه پیدا کردن جریان آب در طول رستوران به همراه گلها و گیاهان و درختانی که در گوشه و کنار قرار داده شده است، همه و همه باعث احساس آرامش و نشاط و لطافت است که مجاورت در چنین فضایی را برای افراد بسیار دلپذیر و شیرین میکند.

همچنین باید خاطرنشان کنیم که همه مراحل تهیه کباب گلپایگانی داخل این رستوران، در حضور مشتری انجام میشود. این ترند بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد چرا که هم افرادی که به آن فیلم ها و سریال ها علاقه مند هستند تمایل به حضور در این کافه خواهند داشت و هم افراد دیگر را به بودن در آنجا علاقه مند می کند . نشستن در فضای بیرونی رستوران جزئی از فرهنگ کافه نشینی کشورهای اروپایی به شمار می رود از این رو در نظر گرفتن فضای نشیمن خارجی یکی از المان های بی نظیر برای دیزاین نما بیرونی رستوران محسوب می شود همچنین اگر شما تمایل دارید فضایی را برای نشستن مشتریان در خارج از رستوران اختصاص دهید باید از امنیت و آسایش آن فضا مطمئن شوید. مطاله کارشناسان در سال 2014 نشان می دهد که طراحی داخلی یک رستوران یکی از عوامل مهم و غیر قابل انکار برای رستوران می باشد که خود این قضیه رضایت مشتریان را هم در بر دارد. رستوران تاوه جزو پروژه های برتر طراحی رستوران بوده و موفق به کسب مدال بهترین پروژه ی طراحی داخلی سال ۱۳۹۸ (رتبه نخست) در دسته ی رستوران، فست فود و کافه ها بوده است.

کارفرما خواهان آن بود که علاوه بر خدمات بیرون بر، بتواند پذیرای مشتریان در داخل رستوران نیز باشد که در کاربری سابق پروژه (فست فود) به علت محدودیت مساحت، این امکان فراهم نبود. انگار بر عهده مبلمان است که تعادل گرما و انرژی را در فضا برقرا کند. طراحی داخلی این فضا بر عهده mode:lina بوده است. همچنین جهت تلطیف فضا، سبزینگی هایی در داخل، و ویترین زیبایی از درختچه­ های طبیعی در نمای بیرونی، که با بخشیدن قسمتی از فضای داخل به بیرون شکل گرفته، علاوه بر ایجاد منظره ای زیبا برای شهر و شهروندان، دارای عملکردی در داخل نیز می باشد (میزغذاخوری). اگر قصد طراحی فست فود خودتان را دارید، می توانید جهت مشاوره، طراحی، دکوراسیون و همچنین اجرا، با ما در تماس باشید. سلام بنده تورج امین فر هستم و در این مقاله قصد دارم نقش مهم دکوراسیون را در رستوران ها و فست فود ها بیان کنم. دکوراسیون محیط غذاخوری نقش پر رنگی در جلب نظر مشتری ها خواهد داشت از این رو باید موشکافانه به این قضیه بپردازیم. طراحی دکوراسیون رستوران باید به گونه ای باشد که به راحتی قابل تقلید برای دیگران نباشد.

وی فارغ التحصیل معماری در سال ۱۹۹۲ میلادی از دانشگاه آمریکایی ibero است و در سال ۲۰۰۳ میلادی، استودیوی طراحی معماری خود را پایه گذاری کرده است. طراحی معماری آشپزخانه باید به شکلی باشد که بتوان از نور طبیعی استفاده کرد. در سبک معماری ایتالیایی از چوب، آجر و سنگ به وفور استفاده میشود. پیشنهاد می کنیم برای نما، از آجر کمک بگیرید. در مطلب پیش رو سعی بر آن می شود به صورت مختصر از هر سه دکوراسیون توضیحاتی داده شود تا به راحتی بتوانید برای انتخاب یک دیزاین مناسب با خانه ایرانی تصمیم بگیرید. اما در مورد ویترین و یا دکور بیرونی، تابلو و هر آن چیزی که دیده میشود، باید با گشاده دستی به یک دکوراسیون قابل توجه و جذاب رسید. با خرید میز و صندلی های راحتی و شیک می توانید تا اندازه ی زیادی رضایت مشتری را داشته باشید .

مهم­ ترین سبک­ های طراحی برای دکوراسیون رستوران، سبک­ های؛ کلاسیک، مدرن، صنعتی، روستیک و.. این سبک را می توان برنده ی این دوره از تاریخ در میان سبک های معماری برای فضاهای داخلی دانست. در طراحی این فست فود، از سبک معماری مدرن استفاده شده است. اما طراحان می کوشند تا با اضافه کردن کمی حس لطافت، کمی گرما و کمی ویژگی های سبک مدرن به این سبک، سبکی تلفیقی، تحمل پذیر و دلکش بسازند. متریال های بکار گرفته شده در این سبک هم همراه با این ویژگی، سرد و خشن هستند. کفپوش های متنوعی بسته به فضا و محیط رستوران می توان بکار برد. برای طراحی ارگونومیک اساسی با در نظر داشتن فرم اولیه فضا به امنیت کارکنان هنگام حرکت خوب فکر کنید. امروزه در این نوع از صنعت نه تنها ارائه ی یک مواد غذایی با کیفیت و خدمات مناسب مورد نیاز است بلکه در کنار آن ها محیط ناهار خوری منحصر به فرد برای افزایش مشتری و جلب توجه آنان مورد نیاز است. به صورتیکه محل مورد نظر باید لاکچری ، فضای کوچک و مناسب ، مرتب و منحصر به فرد باشد. به طوریکه محل مورد نظر باید لوکس ، جمع و جور ، مرتب و منحصر به فرد باشد.

ساخت راه پلهای چوبی علاوه بر اتصال طبقات به یکدیگر میتواند جلوه بیشتری به فضای منزل شما ببخشد. امروزه با کمتر شدن اوقات فراغت و صرف زمان زیاد برای کار در بیرون از منزل و کمبود زمان برای پخت و آماده کردن غذا، خانواده ها به غذاهای آماده و فست فود ها گرایش بیشتری پیدا کرده اند و ازین رو رستوران ها و فست فود ها در گوشه و کنار شهر بیش از پیش به چشم می خورد. با آینه کاری مدرن،دکوراسیون منزل تان را متحول کنید! شما می توانید فرایند دکور کافه و رستوران خود را از صفر تا صد به ما بسپارید و با خیال راحت در بین سایر رقبا بدرخشید. به نوعی، این فرایند در مورد استفاده از چهار عامل محیط (رنگ، نور، بو و صدا) به گونه ای است که ترکیبی از احساسات مناسب در مشتریان و حال و هوای مناسب در کافه ایجاد می کند. روشنایی قطعا می تواند تاثیر فراوانی بر روی احساسات مردم داشته باشد. همچنین علاوه بر استفاده از نور پردازی های زیبا و جذب کننده در داخل رستوران های سنتی می توان به استفاده از این نور پردازی ها در طراحی خارجی رستوران های سنتی نیز اشاره کرد.

سعی کنید برای مبلمان و صندلی های محیط مورد نظر خود بالشتک و کوسن های مناسب تهیه نمایید.;این کار باعث می شود مشتریان شما احساس راحتی بیشتری داشته باشند;و وقت بیشتری را در کافی شاپ شما بگذرانند;بدون آنکه خسته شوند. روشنایی مناسب می تواند کیفیت عناصر دکوراسیون را ارتقا بخشد و حتی بسیاری از نکات منفی احتمالی موجود در دکور رستوران کوچک را بپوشاند. آشپزخانه ها امروزه به دنبال تجهیزات جدید و گرانقیمت هستند که ممکن است کیفیت خدمات رستوران و کمیت مشتری ها را افزایش دهد طرح آشپزخانه باید به غذا اجازه دهد تا به طور یکپارچه از آشپزخانه به اتاق ناهار خوری حرکت کند. در واقع به اندازه ای که بهداشت و کیفیت غذا پر اهمیت می باشد طراحی دکوراسیون نیز حائز اهمیت است . فکر میکنید تمام کارهایی که برای طراحی دکوراسیون رستوران باید انجام دهید برداشتن قلمموی رنگ و چکش و از این قبیل کارها است؟ برای انتخاب رنگ برای فست فود و رستوران خود بسیار باید دقت نمایید.