بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون 2022 آذر 1401 رایااستور | behtarin-laptop

استفاده از باتری در لپ‌تاپ هم خصوصیتِ دیگری است که مدت زمان قابل استفاده بودن دستگاه در هنگام عدم دسترسی به برق شهری را تعیین می‌کند. عملکرد RTX3050 در بنچمارک ها و تست های بازی های مختلف نشان می دهد که این کارت گرافیک تقریبا می تواند تمامی بازی های جدید و روز را با کیفیت فول اچ دی و تنظیمات گرافیکی High و نرخ فریم خوب اجرا کند. البته در این رنج قیمتی دو کارت گرافیک GTX 1660 Super و RTX2060 نیز به عنوان رقیب وجود دارند اما کارت گرافیک RTX 3050 به دلیل معماری بروز تر و قیمتی مناسب در برابر توان پردازشی، انتخاب بهتری محسوب می شود.

ببخشید قدرت یک کارت گرافیک به چه چیزی بستگی داره؟ منظورم این که چطور می تونم تشخیص بدم که کدوم کارت گرافیک قوی تره . تهیه‌ی یک پاور با توان پایین‌تر از انرژی مورد نیاز قطعات می‌تواند بر عملکرد قطعات تاثیر منفی داشته باشد و باعث کاهش عمر مفید قطعات شود؛ فلذا بایستی هنگام خرید به میزان توان خروجی پاور که بر اساس وات معرفی می‌شود، توجه کنید. البته لازم است بدانید عددی که به عنوان توان خروجی اعلام می‌شود، در واقع حداکثر توان آن و تنها در زمان پیک مصرف منبع تغذیه است. بدیهی است که این نرخ‌ها حدودی بوده و محاسبه‌ی نرخ فریم نهایی بدون در نظر گرفتن بسیاری از المان‌ها ممکن نیست.

  • بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 25 میلیون با 8 گیگابایت حافظه رم و اس اس دی 512 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا نیاز افرادی که خواهان سرعت بالاتری هستند، برطرف شود.
  • صفحه نمایش لپ تاپ مایکروسافت 12.4 اینچی با صفحه نمایش لمسی و شفاف است که برای کاربران می‌تواند نمایشگر مناسبی باشد.
  • مشکل بعدی هم نبود گارانتی شرکت مادر است که ممکن است در آینده مسئله ایجاد کند.
  • در این محدوده قیمت لپ تاپ Lenovo Ideapad Gaming 3 – OA بسیار عالی بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون هست برای شما.
  • عمر باتری این لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت کمی کوتاه است (در حدود 4 ساعت) که برای لپ تاپ های گیمینگ عیب بزرگی محسوب نمی‌شود.
بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون 2022 آذر 1401 رایااستور | behtarin-laptop

اما برای استفاده سبک و روزمره، این لپ‌تاپ‌ها گزینه‌های بسیار خوبی به‌حساب می‌آیند که می‌توانند تا چند سال شما را همراهی کنند. علت این موضوع را می توان در کشش قیمتی بازار و همچنین تعدد خوب مدل های مختلف لپ تاپ در این گروه عنوان کرد. معمول‌ترین اندازه برای لپ تاپ 15.6 اینچ است که هم به راحتی مدل‌های مختلف لپ تاپ با این اندازه پیدا می‌شود و هم اینکه بیشترین تعداد وسایل جانبی (کیف، کوله، کول پد، محافظ صفحه نمایش، محافظ کیبورد و…) برای این اندازه طراحی می‌شوند. در آینده هم اگر نیاز به فروش لپ تاپ داشته باشید، لپ تاپ 15.6 اینچی به راحتی فروش می‌رود. حافظه SSD باعث می‌شود بالا آمدن ویندوز و باز کردن نرم‌افزارهای مختلف با سرعت بسیار خوبی انجام شود و در نتیجه تجربه کاربری لپ تاپ بسیار لذت بخش‌تر شود. در محدوده قیمت 25 میلیون لپ تاپ‌های خوبی را می‌توان پیدا کرد که حافظه SSD هم دارند، البته تقریبا تمام لپ تاپ‌های مدرن پورت اتصال SSD دارند و اضافه کردن SSD روی لپ تاپ را به راحتی می‌توان انجام داد.

بررسی ویدیویی لپ تاپ هواوی MateBook D14

لپ تاپ VivoBook Slate T3300KA-LQ029W قدرت خود را از پردازنده اصلی Intel Pentium Silver N6000 دریافت می‌کند که فرکانس آن در بازه 1.1 الی 3.3 گیگاهرتز قرار دارد. همچنین در این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی یکپارچه Iris Xe استفاده شده و خبری از پردازنده گرافیکی مجزا نیست. توجه داشته باشید که لپ تاپ کوچک و سبک ایسوس دارای حافظه ذخیره‌سازی HDD نیست و فقط به یک هارد 256 گیگابایت SSD بسنده کرده است. در صورتی که علاقه‌مند به خرید این دستگاه هستید و فقط با حافظه ذخیره‌سازی آن مشکل دارید، می‌توانید آن را افزایش دهید.

لنوو V15؛ بهترین لپ تاپ در رنج قیمت ۲۵ میلیون