بهترین هتل های شیراز و اقامت در شهر بهارنارنج‌ها مجله علی بابا | ariabooking

رستوران معروف این هتل به نام “A LA CARD” به تازگی به دلیل غذاهای بین المللی و ایرانی که دارد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مرکز خرید کایا با ۱۲۶ فروشگاه با برترین برندهای دنیا، سالن بدنسازی شیک و رستوران‌ها و کافه های شیک، هتل کایا را به مجلل‌ترین هتل تبریز و ایران تبدیل کرده است. اگرچه هتل از بهترین امکانات پیشرفته برخوردار است، اما فرصت زندگی در غاری شگفت انگیز  را با فضایی آرام، فراهم آورده است. جالب است بدانید که از لوله‌های آب این هتل، آب معدنی درمانی عبور می‌کند و استخرهای گرم اختصاصی برخی از اتاق‌ها را تامین می‌کند. از دیگر امکانات آن می‌توان به کافه، رستوران های سنتی و مدرن، لابی، لاندری، سالن کنفرانس، صندوق امانات، اینترنت و تاکسی سرویس اشاره کرد. این یک هتل نوساز با معماری سنتی ایرانی است که در نزدیکی ارگ کریم خان شیراز واقع شده است.

  • با توجه به تنوع هتل های تهران، انتخاب لوکس‌ترین هتل از بین بهترین هتل های تهران بسیار دشوار خواهد بود.
  • تنها کافیست در بخش مقصد نام هتل مورد نظر خود را وارد کرده و در صفحه هتل به جزئیات قیمت و امکانات توجه کنید و سپس با پرداخت آنلاین، کار رزرو هتل خود را انجام دهید.
  • این جزیره سومین مقصد گردشگری خاورمیانه پس از دبی و شرم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌الشیخ در تعصیلات است.
  • همچنین با خودرو حدود ۱۵ دقیقه با باغ نارنجستان قوام، آرامگاه سعدی، باغ عفیف‌آباد، حافظیه و باغ ‌ارم فاصله دارید.

مشهد به‌عنوان مرکز استان خراسان رضوی یکی از کلانشهر‌ها و پایتخت مذهبی ایران به شمار می‌‌‌‌رود که در شرق کشور قرار دارد. این شهر یکی از قطب‌های گردشگری در ایران است که هر ساله میزبان بیش از هزاران نفر مسافر از داخل و خارج کشور می‌شود به همین علت برخی از بهترین هتل‌ های ایران را می‌توانید در مشهد پیدا کنید. به همین دلیل وجود هتل‌هایی که پاسخگوی جمعیت زیاد مسافرین و نیازهای آنان باشد، ضروری است. از بهترین مزایای این هتل دسترسی آسان به بند گلستان، ییلاقات و مراکز خرید طرقبه است.

نووتل تهران؛ فرودگاه بین المللی امام خمینی

هتل اسپیناس به گروه هتل های اسپیناس تعلق دارد و در سال 89 یعنی 5 سال زودتر از هتل اسپیناس پالاس ساخته شده است. ایران به‌عنوان کشوری چهارفصل و خوش آب و هوا، با انواع جذابیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های طبیعی و تاریخی دارای گردشگرهای بسیاری است که سبب شده دغدغه میزبانی از آن‌ها در اقصی نقاط کشور وجود داشته باشد. به همین جهت در چند سال اخیر ساخت و ساز هتل در تمام شهرهای ایران رشد چشمگیری داشته است.

اگر هم دنبال هیجان هستید پیشنهاد می‌کنیم سری به تفریحات آبی این هتل بزنید. در ادامه می‌خواهیم ۱۳ هتل خیلی خاص از بین هتل های ایران گلچین کنیم. این ۱۳ هتل یا از نظر مکانی خاص هستند، یا از نظر معماری یا ویژگی‌های دیگری که خاصشان کرده. جالب است بدانید شکل هوایی این اتاق‌های دریایی یادآور یک ترنج است و این خود نشان می‌دهد در ساخت و دکوراسیون هتل همانقدر که به عناصر مدرن و جهانی دقت شده، نمادهای بومی هم مورد توجه قرار گرفته است.

بهترین هتل های ایران آدرس + عکس

این مکان دارای یک حیاط بزرگ و زیبا با باغ‌ها و یک حوض فیروزه‌ای پر جنب و جوش در وسط بهترین هتل های ایران در رزرواسیون آریا است. لیست بهترین  هتل های ایران و حتی جهان ممکن است بر اساس انتظاراتی که شما از اقامت خود دارید اندکی تغییر کند. برای انتخاب هتل امکانات هزینه ها دسترسی ها یا موقعیت مکانی و راحتی از مهمترین ملاک های انتخاب هستند. اما به کامنت هایی که درباره امنیت هتل ها توسط مسافرین قبلی گذاشته شده توجه کنید.

بهترین هتل های شیراز و اقامت در شهر بهارنارنج‌ها مجله علی بابا | ariabooking