بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-خرید بک لینک گلدلینک

سپس با کلیک بر روی هریک از وب‌سایت‌ها خواهید دید که کدام صفحه از سایت، به سایت شما لینک داده است. به طور مثال، فرض کنید کار شما فروش اطلاعات در رابطه با نحوه ساخت لوازم آرایشی باشد. کافی‌است «نحوه ساخت صابون» را در گوگل جستجو کنید تا مطالب مرتبط برای شما نمایش داده شوند. مورد دوم این است که مجموع ترافیک طبیعی (ارگانیک) نسبت به صفحات ارجاعی، همبستگی بیشتر نسبت به تعداد صفحات ارجاعی پرترافیک دارد. این نشان می‌دهد که لینک‌هایی از صفحات قدرتمند، وزن بیشتری نسبت به لینک‌هایی دارند که سایت آن‌ها شامل ترافیکی نه چندان زیاد است. این صفحات موضوعی هستند و لذا مخاطبان متناسب و مرتبطی را راهی وب‌سایت شما می‌کنند.

نکته ای که باید توجه کنید؛ آن که برای ترغیب وبلاگ نویسان جهت اختصاص بک لینک به سایت، باید مقاله ای را پیشنهاد کنید که به روز، ارزشمند و مفید باشد. به محتوایی که مستعد دیده شدن بیشتر توسط کاربران است و می تواند بک لینک زیادی را برای سایت به ارمغان بیاورد در اصطلاح محتوای ویروسی می گویند. شما می توانید به یک دانشگاه و دانشجویان آن با راه اندازی کمپین تحصیلی/ آموزشی کمک کنید. حتما می دانید که گرفتن لینک از دامنه edu چقدر ارزشمند است و وبمسترها بیشترین تلاش خود را برای گرفتن بک لینک از این دامنه به کار می گیرند. تنها نکته ای که باید توجه کنید آن است که در وبسایت ها یا وبلاگ هایی اقدام به انتشار پست مهمان کنید که دارای قدرت بالایی هستند و مرتبط با موضوع وبسایت شما باشند.

یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش خرید backlink – https://goldlink.ir/p/buy-backlink/ – بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند. در نتیجه بایستی تا حد ممکن از روش های عجیب و غریب پیشنهاد شده اجتناب ورزید. متن لینک شده به این معنی است که لینک بر روی چه عبارتی قرار داده شده است.

بک لینک چیست ؛ چگونه بک لینک خوب بگیریم؟-خرید بک لینک گلدلینک

برای مشاهد و دسترسی به سایت های معتبر تنها کافیست عبارت List of Guest blog sites را در مرور گر خود جست و جو نمایید . با این روش سایت های معتبری را خواهید دید که ققابلیت درج پست مهمان و گرفتن بک لینک در موضوعات مختلف را به شما می دهد. اما در مقابل شروع به لینک دهی مقاله شما به مقاله خود می کند تا چنانچه کاربر به اطلاعات بیشتری نیاز داشت محتوای کامل و جامعی را در اختیار فرد قرار دهد.

خیلی سریع یک راه حل خوب پیدا شد؛ وبسایت‌های مشابه به هم لینک دادند تا پیدا شوند. اگر در آن روزها دسترسی به اینترنت داشتید حتماً یادتان هست که ستون کناری وبلاگ‌ها یک لینک‌باکس داشت که پر از لینک به بقیه وبلاگ‌های مشابه بود. هرچه وبسایت یا وبلاگی مهم‌تر و بهتر بود وبسایت‌های بیشتری به آن لینک می‌دادند. در ضمن لازم به ذکر است هرگونه مبادله کالا و خدماتی که در ازای گرفتن بک لینک صورت بگیرید جزو لینک های خریداری شده محسوب می شود. خرید و تبادل لینک شاید ساده و راحت به نظر برسد اما به یاد داشته باشید این کار می تواند زحمات شما را یک شبه به باد دهد و مجازاتی از سمت گوگل برای سایت شما اعمال شود. یکی از معیار های نمایه لینک عالی ، پیوند های مرتبط است که ارزش بالایی را منتقل می کنند.