بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

ابزار هایی وجود دارد که بفهمید سایت شما در جایی ذکر شده است یا نه. بعضی از ابزار ها به محص ذکر شدن سایت شما برای شما اعلانیه می فرستند. فقط لازم است سایتی تخصصی مرتبط با موضوع شما با اعتبار و اعتماد بالا باشند. بسیاری از کسب و کارها از مشتریان خود می‌خواهند که نظرات خود را درباره محصولات یا بررسی بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – خدمات‌شان اعلام کنند. مطمئن باشید اگر مشتریان از خدمات شما راضی باشند، این کار را برای شما خواهند کرد.

  • در هر حال، بعد از اینکه تصمیم تان را گرفتید، ادامه مقاله را بخوانید تا متوجه شوید که چطور باید به سایت لینک بدهید.
  • بنابراین، باید دامنه‌هایی با اعتبار دامنه بالا خریداری کنید و مطمئن شوید که پروفایل لینک تمیز و عاری از بک لینک‌های اسپم و سمی دارند.
  • با نرم‌افزارهای مختلفی می‌توانید طراحی اینفوگرافیک را انجام دهید که نحوه طراحی اینفوگرافیک با فتوشاپ به طور کامل در مجله فرادرس توضیح داده شده است.
  • اگر بسیاری از سایتها به یک صفحه خاص بک لینک می‌دهند، گوگل نتیجه می‌گیرد که محتوای صفحه ارزشمند است و سایت مقصد اعتبار و تخصص لازم را دارد.
مثلاً به لینکی که در آخرین جمله پاراگراف بالا به کلمه «سئو» اضافه کرده ایم توجه کنید. باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم بهتر است. صفحات آینه‌ای – اگر صفحات مشابه در چندین سایت از یک متن انکر به شما لینک دهند، موتورهای جستجو ممکن است آن را یک طرح ساخت لینک قلمداد کنند. همچنین اگر در فرایند لینک سازی و خلق بک لینک‌ها از انکر تکست‌‌های درست استفاده نکنید، خطر ایجاد رتبه با کلمات کلیدی اشتباه برای صفحات مختلف سایت شما وجود خواهد داشت.

برای ساخت بک لینک شما باید با صاحبان سایت‌ها، وبلاگ نویسان یا سئوکارهای دیگر ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید به صفحه شما لینک دهند. برای اینکه این کار عملی شود، محتوا شما باید ارزشی برای ارائه داشته باشد. هدف از بک لینک این است که کاربران به صفحات مفیدی که در موتورهای جستجو وجود دارد، هدایت شوند. در واقع بک لینک‌ها قابل کلیک هستند و زمانی که کاربری بر روی این لینک‌ها کلیک می کند، میتواند به سایت شما وارد شود. موتورهای جستجو با مرور مجدد صفحاتی که از قبل وجود داشتند و بررسی لینک‌های موجود در آنها، محتوای جدید را پیدا می کنند.

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک در سئو سایت و اقدامات لازم برای دریافت بک لینک باکیفیت سئوف-بک لینک گلدلینک

در این روش قدیمی مدیران چندین وبسایت به صورت توافقی به یکدیگر لینک می‌دهند. برخی افراد هم خودشان ده‌ها وبسایت فقط با هدف ایجاد بک‌لینک می‌سازند. یکیدیگر از عواملی که در تعیین کیفیت بک‌لینک نقش دارد، انکرتکست یا متن لینک است. متنی که قرار است درگاه ورود به سایت شما باشد باید سه ویژگی داشته باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. ربات‌های گوگل از طریق لینک‌ها بین وبسایت‌ها می‌خزند و آنها را ایندکس می‌کنند. داستان را خلاصه کنیم از بین موتورهای جستجو گوگل بر تخت پادشاهی نشست و رقابت بزرگی بین وبسایت‌‌ها برای رسیدن به نتایج بالاتر در نتایج جستجو شروع شد.

محل قرارگیری بک لینک سایت چه تاثیری بر عملکرد آن دارد؟

ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد. اما من از اینکه چطور بعضی ها از این استراتژی فوق العاده آسان برای لینک سازی خارجی استفاده می کنن، شگفت زده می شوم. اما وقتی یک پست میهمان مهیج و به درد بخور برای یک وبسایت با کیفیت و مرتبط با صنعت خودتون می نویسید، اون لینک می تونه خیلی بهتون کمک کنه. در این صورت شما شانس خوبی دارین که با ایمیل زدن به اون ها یک لینک از سایت هایی که در مثال بالا گفته شده بگیرین و بهشون نشون بدین که سایت شما مفید و مرتبطه. گوگل و سایر موتورهای جستجو، لینک هایی که خاصیت “Nofollow” داشته باشن را نادیده می گیره (به عبارت دیگر، آنها این لینک ها را در الگوریتم های رتبه بندی به حساب نمیارن). اگرچه از آن موقع به بعد، گوگل هزاران تغییر در این الگوریتم هایش ایجاد کرد، اما هم چنان بکلینک به عنوان یک سیگنال مهم در رتبه بندی سایت باقی ماند.

پیدا کردن لینک‌های شکسته

سلام نه هیچ ایرادی نداره فقط توجه کنید که با انکرتکست های عمومی یا نام برند لینک بدید. نه دیگه این دقیقا همون کاری هست که عرض کردم نکنید بهتره و برای گوگل مشکوک شناخته میشه. شما می توانید با استفاده از ابزار ها و تحلیل ها پیوند های سایت خود را بهبود بخشید و ترکیب کلی آن ها را درک کنید.

بخش چهارم: 5 باید و نباید درباره بک لینک سازی