تور لحظه آخری ارمنستان زمینی و هوایی با بهترین قیمت شیپور

در فصل‌های که تعداد گردشگران آنتالیا زیاد می‌شود، از تهران به ایروان پرواز تور لحظه اخری ایروان گشت نامه مستقیم وجود دارد. در واقع توری است که نزدیک زمان برگزاری تور اعلام می‌شود و مناسب کسانی است که آماده سفر هستند. در تور ارمنستان لحظه آخری قرار نیست امکانات کمتری دریافت کنید، بلکه چون ظرفیت تور پرنشده به نوعی تخفیف می‌گیرید.

تور لحظه آخری ارمنستان زمینی و هوایی با بهترین قیمت شیپور

در نهایت در عهدنامه ترکمن چای ارمنستان از خاک ایران جدا و به جمهوری مستقل ارمنستان تبدیل شد. ارمنستان به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد امکان سفر به دو صورت زمینی و هوایی را نیز دارا است. کجارو فهرستی از بهترین تورهای آژانس‌های مسافرتی معتبر را به شما معرفی می‌کند و امکان مقایسه قیمت و امکانات و خدمات آن‌ها را برای شما فراهم می‌کند تا با کمک کجارو بتوانید بهترین تور را خریداری کنید. بهترین زمان سفر به ایروان با توجه شرایط آب و هوا، در طول ماه های مارس تا می (اواسط اسفند تا اواسط خرداد) است. در تور ارمنستان هم بهتر است بخشی از پولتان را به صورت درام و بخشی را به صورت دلار آمریکا یا یورو به همراه داشته باشید. تبدیل پول در ارمنستان کار سختی نیست اما در نظر داشته باشید که بسیاری از صرافی‌های ارمنستان برای تبدیل پول از شما کمیسیون می‌گیرند.

بهترین زمان سفر به ارمنستان

از تاریخ 24 تیرماه به بعد مسافران باید حداقل 10 روز اقامت در ارمنستان داشته باشند تا واکسن به آنها تزریق شود. بهتر است اطلاعات دقیقتر را از آژانس مسافرتی خود پرس و جو کنید. اگر بخواهید در فصلی معتدل و مناسب به ارمنستان سفر کنید، بهتر است اواخر بهار یا اوایل پاییز را انتخاب کنید. در این دو فصل ارمنستان هوای معتدلی دارد و از جهت آب و هوا اذیت نخواهید شد.

شلوغ‌ترین ماه‌های گردشگری در این کشور، فروردین، اردیبهشت و خرداد است. ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار، منجر به آب و هوایی معتدل در کشور ارمنستان شده است. میانگین دما حدود ۱۰ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد به همراه بارندگی بوده و هرچه به تابستان نزدیک‌تر شویم، هوا گرم‌تر خواهد شد. در این فصل زیبا اگر با تور ارمنستان بهار ۹۹ سفر کنید، می‌توانید انواع گل‌های بهاری را در گل‌فروشی‌ها و یا دشت‌ها ببینید.

تورهای لحظه آخری

مسافران هنگام رسیدن به مرز مشترک دو کشور، پاسپورت های خود را نشان می دهند و توسط پلیس مرز، مهر ورود به کشور ارمنستان درج می شود. برخی از تورها شامل ترانسفر رفت و برگشت ترمینال ارمنستان تا هتل و بلعکس نیز می شوند. حتما سوال هایی داری که پیش از سفر به ارمنستان (ایروان)، به دنبال جواب آن ها می گردی. بدلیل عدم نیاز به ویزا و نزدیکی با ایران این تور طرفداران زیادی دارد. بعد از رسیدن به مرز، دو راه پیش روی شما است که مسیر اول کوتاه تر است ولی مسیر دوم بسیار زیباتر می باشد.

فرانسه دیدنی تر است یا کرواسی؛ نبرد جاذبه های توریستی معروف

تا اونجا که میدونم تو ارمنستان پاراگلایدینگ تو دریاچه سوان، کوه های تقنیس و آرا و آراگاتس برگزار میشه که هرکدوم منظره زیبای خودشونو دارن. کلیسای سنت گریگور روشنگر یا گریگور لوساوریچ، یکی از جدیدترین کلیساهای ارمنستان است که در سال 2001 ساخته شده. کلیسای سنت گریگور با 2500 نفر ظرفیت و بیش از 3 هزار متر مربع مساحت، یکی از بزرگترین کلیساها به شمار می رود که ساخت آن را شخصی با نام استپان کیورکچیان بر عهده گرفته است. در آن زمان شخصی با نام گریگور روشنگر، کسی بود که مسیحیت را به ارمنستان آورد. مردم ارمنستان که از این موضوع خشمگین شده بودند گریگور روشنگر را به داخل گودال این کلیسا انداختند.

  • در فلات پارس گیتی دستان شما برای انتخاب انواع تور با قیمت‌های مختلف باز است و می‌توانید مطابق بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه را خریداری کنید.
  • البته میانگین بارش سالیانه در این کشور چندان بالا نبوده و بیشترین بارش، مربوط به بهار ارمنستان می‌باشد، که دارای جوی ناپایدار است.
  • به مسافران ورودی تور های ارمنستان، واکسن کرونا به صورت رایگان تزریق می شود .
  • این اتوبوس ها معمولا مجهز به امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، صندلی‌های تختخواب ‌شو، سیستم صوتی تصویری، اینترنت رایگان، یخچال و قهوه‌ جوش می باسند تا در مسیر 1200 کیلومتری که پیش رو دارید خسته نشوید.

سهم هواپیمایی ماهان در این بین بیشتر بوده و با 5 پرواز در هفته، تقریبا در تمام طول هفته به مقصد ارمنستان پرواز دارد. هواپیمایی آسمان نیز 4 و هواپیمایی آرمنیا ایرویز 2 پرواز در هفته دارند. پرواز ارمنستان معمولا قبل از ظهر، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران را به سمت ایروان ترک کرده و بعد از 1 ساعت و 30 دقیقه، در فرودگاه بین المللی شهر ایروان بر زمین خواهد نشست. مرتبط های ارمنستان – تور ارمنستان؛ سفر با ارزانترین تور ارمنستان را می توانید از آژانس های معتبر لحظه آخر دریافت نمایید.