تولید کننده تخته چندلاییهفت لایی + ارزانترین قیمت | azaran-sanat

تخته سه لا بیرونی برای استفاده در فضایی که در مقابل رطوبت زیاد یا تابش نور خورشید طراحی شده قیمت تخته چند لایه است. بیش از ۲۰۰ نوع پانل در اندازه و ضخامت متفاوت توسط سوزا، تولید می شود. سالانه بیش از ۱۰۲ میلیون متر مربع تخته های چند لا تولید می کند که تحت گواهینامه بین المللی FSCTM قرار دارند.

  • اما طی سال های گذشته تحقیقات بسیاری در نقاط مختلف جهان جهت استفاده از مواد بازیافتی و ساخت آنها به صورت اوراق فشرده چوبی به عمل آمده است .
  • پس از انتخاب چوب مناسب و بریدن آن، نوبت به قرار گرفتن این چوب های بریده شده در مخزن های مخصوص بخار میرسد.
  • در تولید تخته چند لایی روسی ، از مواد چوبی با کیفیت و با استحکام بالا استفاده می‌شود.
  • برای ساخت این تخته ها از چوب به صورت ورقه های نازک در می آورند.
  • تخته چند لاییرا می توان با روکش های بسیار متنوع خریداری کرد .

تولید کننده تخته چندلاییهفت لایی + ارزانترین قیمت | azaran-sanat

تخته لایه می تواند سطح مساحت بزرگی را با حداقل میزان الیاف چوبی پوشش دهد. زیرا تخته لایه را که نسبت به الوارها نازک تر است می توانیم در برخی از مصارف الوارها به کار بریم. ویژگی های تخته لایه متأثر و وابسته به کیفیت لایه های مختلف روکش، ترتیب چیدمان و روی هم گذاری لایه ها، چسبی که استفاده می شود و کنترل شرایط چسبندگی و اتصال است. گاهی جهت تمایز تعداد روکش (ورقه های منفرد و مجزای روکش در یک صفحه تخته لایه) از تعداد لایه های تخته لایه (تعداد دفعالی که راستای الیاف تغییر می کند)، محصول نهایی را با نامهای سه لایه، سه روکش و غیره مشخص می کنند. تخته سه لایه و استفاده از آن زمانی رایج شد که برخی از سایت ها یا پروژه های کارگاهی به چوب نیاز داشتند و به دلیل آسیب های محیطی امکان تهیه این همه چوب از درختان وجود نداشت.

ویژگی های تخته های چند لایه

این کار به شما کمک میکند تا بتوانید از تخته سه لایی در مکان های مختلف با شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده نمایید. اولین گام برای ساختن یک تخته سه لا، انتخاب چوب مناسب برای این کار است. همانطور که به آن اشاره شد، برای تولید تخته سه لا، لاجرم باید از چوب درختان سخت مانند سرو، توس، ماهون و … استفاده گردد. پس از انتخاب چوب مناسب و بریدن آن، نوبت به قرار گرفتن این چوب های بریده شده در مخزن های مخصوص بخار میرسد.

اویز , اویز , قالب فلزی دست دوم , قالب فلزی کارکرده , جک صلیبی کار کرده , جک سقفی دست دوم , جک سقفی… این تخته قابل استفاده در محدوده دمایی ۴۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد است. در برابر مواد شیمیایی و مایعات خورنده، شوینده و پاک کننده مقاوم است. با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تابلوهای تولید شده توسط کشورهای مختلف به گونه ای است که امروزه شاهد تابلوهای وارداتی بی شماری هستیم. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این مدل ۱۰ برابر بیشتر از تخته سه لای معمولی در برابر ساییدگی مقاومت دارد. از این چندلایی سوزا برای فضاهایی مثل سکوهای باربری، انبارهای ذخیره سازی و به عنوان کفپوش صنعتی مناسب استفاده می شود. این تخته ها یکی دیگر از متریال های مورد استفاده در ساخت بدنه هواپیمای مدل می باشد. این تخته ها به دلیل ساختار محکم خود در قسمت هایی از بدنه که تحت فشار بیشتری است مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآورده چوبی از چوب بالسا سنگین تر می باشد بنابراین نمی تواند به طور کامل جایگزین خوبی برای چوب بالسا گردد اما به دلیل استحکام بالاتر نسبت به چوب بالسا در بخش هایی از ساخت بدنه هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۱ – استفاده در ساخت انواع قرقره های چوبی سیم و کابل