خرید و قیمت استند گل بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام

وجود گل و گیاه در دکوراسیون منزل همیشه طرفداران خودش را داشته است .در همه جای دنیا برای زیبا شدن و احساس بهتر داشتن در دکوراسیون منزل . چرا که خیلی‌ها به هر مکان آرامش‌بخشی نام «خانه» را می‌دهند و حتی به کسانی که به آن‌ها حس خوبی می‌دهند می‌گویند که شبیه خانه هستند. خانه جایی است که بعد از سفر، بعد از یک روز کاری طولانی و یا هنگام خستگی از مشکلات مختلف، به آن پناه می‌آوریم پس اهمیت بسیار زیادی دارد که این پناهگاه چه ظاهری داشته باشد. دکوراسیون خانه یکی از مهم‌ترین حوزه‌های دکوراسیون است که به زندگی شخصی تک تک ما مربوط می‌شود. اگر خانه‌ای که ساکن آن هستیم را دوست نداشته باشیم، روزهای خوبی را در آن نخواهیم گذراند.

استندهای دایره، نیم دایره، بیضی و … برخی از انواع استند هستند. ممکن است این ایده اصلا به این زیبایی پیاده سازی نشود یا برای فضایی که شما در نظر دارید با نور و جایگاه و تهویه ای که در خانه شماست سازگار نشود. خلاصه اینکه، هر ایده ای برای هر فضا و مکانی مناسب نیست و لازم هست که خیلی راجع به جزییات دقت کنید. اگر از گیاه خاصی مانند کاکتوس برای تزیین استند گل استفاده می کنید، لازم است کاکتوس هایی با ابعاد و رنگ و ارتفاع تقریبا مشابه یا هماهنگ انتخاب کنید. می توانید از گلدان هایی که به لحاظ رنگ ، مدل و حتی طرح روی گلدان با یکدیگر مشابهت دارند استفاده کنید و یا از یک جنس خاص مانند سرامیک یا فلز در قاب نگهدارنده گلدان استفاده کنید تا این هارمونی ایجاد شود.

ابعاد صفحات پلاستیکی محل قرارگیری گلدان ها 20 در 22 سانتیمتر می باشد. استفاده از استندهای آویز و دیواری برای فضاهای کوچک و منازل کم جا مناسب ترین گزینه است. انتخاب استندهای نردبانی برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب هستند. پایه گلدان با فضای کمی که اشغال میکند تعداد زیادی گل و گلدان در خود جای میدهد که مشکل فضا در آپارتمان را برای ما حل میکند. ولی وقتی متوجه شدم فلزی مقاومت و طول عمر بیشتری داره نظرم عوض شد . همه‌ی مردم از فواید گل و گیاه در زندگی آگاه بوده و می‌دانند که باعث آرامش روح و روان و احساس شادابی در افراد می‌شود.

امروزه کاغذ دیواری‌ها به دلیل تنوع در رنگ، طرح و جنس بهترین انتخاب برای ایجاد تغییر و جذابیت بخشیدن به دکوراسیون داخلی خانه‌ها هستند. معمولاً بعد از استفاده از کاغذ دیواری‌ها در دکوراسیون داخلی، تکه‌ها و رول‌هایی از این تزئین کننده‌های زیبا، باقی می‌ماند که بدون استفاده هستند. دکوراسیون داخلی منزل به عنوان یکی از مباحثی که مردم عادی با آن سر و کار دارند، همواره با ابهامات و سوالات زیادی همراه بوده است. این استند زیبا با صفحات مرمری و پایه های طلایی محصول شرکت ایکیا در واقع نسخه پیشرفته استند سه طبقه چوبی است که در بالا به آن اشاره شد. مزیت این نوع استندها این است که می توان انواع مختلف گیاهان و گلدان های مختلف را روی آن قرار داد تا به ظاهر جذاب دلخواه دست پیدا کرد.

بنابراین توجه به ترکیب رنگی آنها با دیگر عناصر اتاق بسیار اهمیت دارد. آویزهای مکرومه برای گیاهانی مانند پتوس ها و آنهایی که حالت آبشاری و آویزان دارند بسیار مناسبند. همانطور که قبلا گفتیم، مزیت اصلی آویزهای گل این است که فضای روی زمین را اشغال نمی کنند و در عین حال می توانید گل های زیبا را در آپارتمان یا اتاقتان نگهداری کنید.

نمونه‌هایی است که استند گلدان به صورت افقی و عمودی قرار داده می‌شوند و از فضای خالی کنار آنها به عنوان قفسه استفاده می شود. زیبایی استند گل نردبانی این است که می توان از آنها برای قرار دادن تعداد زیادی از گیاهان کوچک و متوسط استفاده کرد. در عین حال می توان از آنها برای قرار دادن اشیاء تزئینی دیگر مانند عکس ها، شمع ها و حتی کارهای هنری کوچکتر و صنایع دستی استفاده کرد.

یک استند گل برای خود بسازید

با توجه به فضای در اختیار و سایز گلدان های موجودمان باید استند متناسب را انتخاب کنیم. به یاد داشته باشیم که با توجه به نیاز اغلب گلها و گیاهان به نور طبیعی (مستقیم یا غیرمستقیم) و تهویه هوا ، بهتر است استند در کنار پنجره ها قرار گیرد. ناگفته نماند گلهای آپارتمانی سایه دوست از این قاعده مستثنی می باشند. استندها از نظر شکل ظاهری به انواع مدل های پایه هندسی، فرفورژه، نردبانی ، پازلی و … البته طراحان و تولید کنندگان خوش ذوق همیشه با طراحی و ساخت طرح های شیک و جدید و یا ایجاد تغییرات در طرح های کلاسیک باعث ایجاد تنوع در این کالاها می شوند. برای انتخاب طرح استند گل توجه به وزن و ابعاد گیاه مدرن ویلا آپارتمانی مهم است.

استندهای نردبانی از جمله محبوب ترین استندهای گل هستند که در ارتفاع های کوتاه و بلند تولید می شوند و فضای کمی اشغال می نمایند. در صورتی که طراحی زیبایی نیز داشته باشند مورد پسند بسیاری از سلیقه‌ها خواهندن بود. همچنین نوع جنس و آلیاژ آنها متناسب با نوع استفاده آنها می‌باشد.

بهترین طرح استند گل چیست؟

همچنین در مک‌های عمومی و تجاری معمولاً فضای بزرگ‌تری در اختیار شما قرار دارد. به همین دلیل می‌توانید از استندهایی با ابعاد بزرگ‌تر استفاده کنید. در این مکان‌ها شما محدودیت زیادی برای استفاده از جا گلدانی‌های مختلف ندارید. یکی از جا گلدانی‌های بسیار عالی برای استفاده در مک‌های عمومی، دیوار سبز یا همان گرین وال است. دیوار سبز و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، اما می‌تواند تأثیر زیادی در زیبایی محیط شما داشته باشد. همچنین شما می‌توانید باتوجه‌به ابعاد دیوار خود، اقدام به سفارش و خرید دیوار سبز مناسب نمایید .

  • یکی دیگر از مواردی که در خرید استند باید به آن توجه کنید، ارتفاع استندها می‌باشد.
  • استند چوبی یکی از رایج ترین انواع استند می باشد که عموماً به صورت جا گلدانی استفاده می‌شود .
  • سعی کنید با توجه به گلدان‌ها و گیاهانی که دارید استندهای گل را انتخاب و خریداری کنید همچنین به فضای مدنظرتان توجه کنید برای مثال اگر فضای کوچکی دارید به سراغ استندهای گل بزرگ نروید و به سمت خرید انواع استند گل کوچک و کم‌جا باشید.
  • استند گل یکی از وسیله‌های ضروری و مهم می‌باشد که در اغلب خانه‌ها کاربردهای فراوانی داشته و اکثر خانوادهها به خصوص کسانی که در آپارتمان ساکن هستند، از استندهای گل استفاده می‌کنند.

استند های چوبی بر خلاف ظاهر بسیار زیبایی که دارند عمر کمی نسبت به استنهای فلزی دارند. انتخاب ابعاد نادرست یکی از مشکلاتی می باشد ، افراد نتوانند از محصول خریداری شده نهایت استفاده را ببرند . به عنوان مثال شما برای تعداد کمی از گلدانهای خود ، یک استند نسبتاً بزرگ خریداری کرده‌اید . این کار موجب می‌شود که بسیاری از فضاهای استند خالی بماند ، که علاوه بر اشغال فضای بیشتر موجب می شود که زیبایی استند نیز کاهش یابد . همین موضوع می‌تواند به صورت برعکس نیز اتفاق بیفتد ، به این صورت که استند گل خریداری شده توسط شما ، ظرفیتی کمتر از گلدانهای شما داشته باشد . پیشنهاد ما به شما این است که تا جای ممکن خرید خود را از این فروشگاه یا تولیدی معتبر انجام دهید .

خرید و قیمت استند گل بدون واسطه از تولید کنندگان باسلام