خرید پرده شید، زبرا، اداری، آشپزخانه + نمونه‌کار آقای پرده

خرید پرده شید، زبرا، اداری، آشپزخانه + نمونه‌کار آقای پرده

همچنین یک باتوم نیز در ساختار این پرده به کار رفته است و می توانید با چرخاندن آن؛ حالت آن را تغییر دهید. معمولا مدل پرده اداری با رنگ تیره؛ برای فضاهای بزرگ و رنگ روشن برای فضاهای کوچک انتخابی ایده آل و مناسب است و توصیه می شود برای انتخاب پرده اداری، این نکته مهم را در نظر داشته باشید. دوخته شده به صورت پانچی و انتخاب رنگ پانچ طبق سلیقه دارای سرب پرده رایگان جهت بهتر ایستادن نصب راحت و آسان بدون نیاز به گیره پرده چاپ سابلیمیشن با کیفیت بالا و رنگ ثابت بعد از شستشو امکان چاپ در… دوخته شده به صورت پانچی و انتخاب رنگ پانچ طبق سلیقه دارای سرب پرده رایگان جهت بهتر ایستادن نصب راحت و آسان بدون نیاز به گیره پرده چاپ سابلیمیشن با کیفیت بالا و رنگ ثابت بعد از شستشو امکان چاپ در اندازه دلخواه… لوازم تزیینی پرده که به زیباتر شدن پرده کمک میکند و لوازم دیگر مانند چوب پرده ها که هم انواع تزیینی دارند و هم نگهدارنده پرده ها میباشند .

راهنمای خرید بیشتر برای وسایل خانه و آشپزخانهدر این لینک قابل مشاهده است. در مطلب۲۵ مدل دستگاه آبمیوه گیری برتر، ارزان و باکیفیت هم اطلاعات کاملی درباره خرید دستگاه آبمیوه گیری برای شما آماده کرده ایم. اگر سوالی دارید می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید. در ادامه لیستی از ۲۵ مدل پرده ارزان، با کیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه زیر هر آیتم، می توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره پرده به دست بیاورید.

این روزها با توجه به تولید انواع و اقسام مدل های متنوع پرده ، خرید پرده متناسب با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار ، برای مردم کمی سخت و پیچیده شده است. همچنین عدم آگاهی بیشتر افراد از انواع مدل های پرده و کاربرد آن، گاها منجر به انتخاب نادرست پرده و در نتیجه نارضایتی آن ها از خرید پرده می شود. از این رو قصد داریم، با ارائه نکاتی درباره انتخاب بهترین پرده مناسب سبک های مختلف فضای داخلی ، شما را با انواع مدل ها و کاربرد های پرده آشنا کنیم. فروشگاه اینترنتی منزل با بیش از one thousand مدل جدید پرده پانچ، 500 پروژه نصب و اجرا شده به همراه رضایت مشتری، بالاترین کیفیت و قیمت مناسب یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین برای خرید پرده پانچ است.

پرده زبرا ساده رنگ سفید کد Z1-127

اگر قرار است چوب پرده را بیرون از قاب پنجره یا به سقف متصل کنید باید عرض پنجره را در نظر بگیرید و از هر طرف ۱۰ تا ۲۰ سانتی‌متر به آن اضافه کنید. در واقع، طول چوب پرده مساوی است با عرض پنجره به اضافه حدود ۳۰ سانتی‌متر. اگر قرار باشد که پرده دقیقا به اندازه عرض پنجره باشد که اندازه‌ها مشخص خواهد بود. قبل از شروع اندازه‌گیری ابعاد پنجره و … برای خرید پرده باید ببینید که قرار است چوب‌پرده را بیرون از قاب پنجره نصب کنید یا آن را به قاب متصل خواهید کرد. اگر چوب پرده بیرون از قاب پنجره و با فاصله از آن زده شود، جلوه باشکوه‌تر و بزرگ‌تری به فضا داده می‌شود. اگر در یک فضا، اشیا یا بخشی با رنگ غالب یا طرح‌های شلوغ وجود دارد برای انتخاب عناصر دیگر باید به سراغ رنگ‌های خنثی و طرح‌های ساده بروید.

برای خرید اینترنتی پرده، شما می‌توانید بخشی از مدل‌های پرده را در سایت پردکور مشاهده نمایید، همچنین برای سفارش‌دهی و یا مشاهده‌ مدل‌های دیگر، با قرار دارن شماره تماس خود با کارشناسان پردکور در ارتباط باشید. پرده ها در مقابل پنجره ها قرار دارند و گرد و خاک زیادی به خود جذب می کنند. به همین دلیل لازم است که حتما چند وقت یک بار گردگیری و شسته شوند تا از نفوذ غبار به بافت پارچه جلوگیری شده و از بروز حساسیت و آلرژی پیشگیری شود. اغلب مردم گمان می کنند که شست و شوی پرده ها کار دشواری است؛ در حالی که اگر روش درست این کار را بدانند، نظافت پرده ها کار بسیار ساده ای خواهد بود.

نحوه عملکرد پرده حصیری به این صورت است که به حالت های پلیسه و پله ای و یا رومن از ناحیه پایین تا بالا و توسط نخ های پرده جمع می شود. به طور کلی نحوه جمع کردن این پرده ها بستگی به نظر مشتری دارد و شما می توانید در موقع سفارش دادن این نکته را نیز در نظر فروش پرده بگیرید. تیم پردکور برای سهولت در انتخاب، امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده است، اما اگر علاقه‌مند به خرید سنتی هستید و تمایل به حضور در مغازه را دارید، برای مشاهده آدرس مغازه و شماره‌های تماس، به قسمت تماس با ما مراجعه کنید. اگر می‌خواهید پس از خرید یا تعویض پرده، از کرده خود پشیمان نشوید، بهتر است به‌دقت ابعاد آن را مشخص کنید. به‌طور مثال می‌توانید با استفاده از ابزار دقیق اندازه‌گیری مشخص کنید که می‌خواهید پرده شما چه مقدار فاصله با کف اتاق داشته باشد یا این که عرض آن چقدر باشد.

  • اگر در دکوراسیون و یا طراحی آشپزخانه تان از لوازم استیل و فلزی استفاده کرده اید، بهتر است از یک پرده سیاه رنگ کمک بگیرید زیرا جلوه ای بسیار خاص در آشپزخانه تان ایجاد می شود.
  • راهنمای خرید بیشتر برای وسایل خانه و آشپزخانهدر این لینک قابل مشاهده است.
  • مثلا دقیقا می توانید ابعاد پنجره ها را اندازه گیری کنید و پرده ای کاملا مناسب برای آنها خریداری کنید.
  • از انواع پرده های اداری می توان به پرده کرکره ای و پرده شید و سیلوئت اشاره کرد که هر کدام از آن ها مدل های مختلف و متنوعی دارند.
  • این پرده ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و همین امر موجب شده است؛ اکثر افراد برای تکمیل کردن دکوراسیون محل کار و یا منزل شان، از پرده های زبرا کمک بگیرند.
  • و پرده پذیرایی یا اتاق نشیمن را بر اساس گروه رنگی غالب در منزل انتخاب می‌کنند تا به بهبود و تقویت دیزاین دکوراسیون خانه کمک کند.
انتخاب جنس پارچه هم از جمله موضوعات مهمی است که حتما قبل از خرید پرده باید درباره آن با خود خلوت کنید. یادتان باشد، یکی از کاربردهای پرده، محافظت فضا در مقابل ورود برودت و سرما به داخل است. پرده‌های مخمل، جیر، پشمی و جنس‌هایی با ضخامت بالا می‌تواند به حفظ گرما در محیط کمک کند و از خروج باد کولر و… به بیرون هم جلوگیری به عمل آورد. اکثرا انواع پرده های ساده پانچ در قسمت پذیرایی و یا اتاق خواب استفاده می گردند، این نوع پرده ها قیمت مناسبی داشته و همچنین به آسانی قابل نصب هستند. سلام پرده پانچ گلدار بسیار طرح و رنگ زیبایی دارد و برای نصب در اتاق خواب مناسب است.

پرده طرح دار یا ساده، مسئله این است