راهنمای خرید باتری ماشین‌های کره‌ای | نکاس باتری

باتری های پایه بلند نیز  در قالب های D23 و D26 برای آمپرهای 60 و 70 و قالب  D38 برای آمپرهای 100 و 120 به کار می روند. یکی از انواع باتری خودرو که یک قلاب پلاستیکی دارد که موجب کاهش حرکات باتری می‌شود. از این باتری بیشتر برای ماشین‌های بزرگی مثل کامیون‌ها و تراکتور و ماشین‌های صنعتی و کشاورزی استفاده می‌شود. با این حال بسیار مراقب باشید که به‌صورت کامل شارژ خالی نکنند؛ زیرا در صورت دشارژ شدن، متریال آن معیوب شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند.

معمولاً این نوع باتری‌ها پیشرفته‌تر از باتری‌های معمولی هستند، اما بسیاری از دارندگان فکر می‌کنند ارزش آن را دارد که از آن استفاده کنند. نکته مهم در مورد باتری‌های EFB این است که برای خودروهایی همچون سپاهان باتری که به فناوری‌های بیشتری نیاز دارند، مناسب هستند. آنها به شکل بادوام‌تری عرضه می‌شوند تا بدون نیاز به تعویض باتری، دوام بیشتری داشته باشند.

ارتباط با سپاهان باتری

باید مهر و موم شده باشد، همراه با گارانتی قوی شامل دوره تعویض رایگان. ساختار باطری های اسیدی به این صورت است که درون آن ها 6 محفظه قرار می گیرد و در داخل این محفظه ها صفحات دیگری از جنس سرب که داری دو قطب + و – هستند قرار می گیرد. موتور را روشن کنید و منتظر بمانید تا اندازه گیری به حدود 12.6 ولت برسد. اگر ولتاژ آن بالاتر از 12.9 ولت یا کمتر از 12.2 ولت باشد، باتری ماشین شما یا باید شارژ اضافی خود را حذف کند یا به شارژ آهسته نیاز دارد.

  • کارخانه پاسارگاد باطری با بهره ‌گیری از سخت ‌افزار و نرم ‌افزارهای به روز دنیا و با بکارگیری افراد متخصص، سالانه حدود 350 هزار باتری تولید می کند.
  • یکی دیگر از عوامل تعیین­‌کننده قیمت باتری­‌ها به مدت زمان گارانتی آن­‌ها مربوط می­‌شود.
  • در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با راهنمای جامع خرید باتری ماشین لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.
  • با این حال، باتری‌های سوزوکی در برابر شرایط سخت ترمز زدن و ترکیدن باتری، حساسیت بیشتری دارند و در نتیجه نیاز به تعویض زودتری دارند.
راهنمای خرید باتری ماشین‌های کره‌ای | نکاس باتری

باتری‌های صبا باتری تقریبا برای تمام خودروهای سواری داخلی و برخی از سواری‌های خارجی مناسب می‌باشد. باتری‌های صبا باتری آمپراژهای ۴۵ تا ۲۰۰ را پوشش می‌دهند، یعنی صبا باتری برای خودروهای سنگین نیز تدارکاتی دیده است. لازم به ذکر است که باتری فابریک بیشتر خودروهای سایپا از تولیدات صبا باتری هستند.

باتری فابریک پراید چند آمپر است ؟

برای اطلاع از نیاز خودرو خود به باتری با آمپر مناسب، می توانید راهنمای ارائه شده به هنگام خرید خودرو را بررسی کنید. در حال حاضر در بین محصولات ایرانی ، باتری اتمی اوربیتال EFB که محصول کارخانه سپاهان باتری است ، بهترین محسوب میشود . این باطری دارای 21 ماه گارانتی است و با پیشرفته ترین تکنولوژی باطری های اتمی (ENHANCED FLOODED BATTERY) ساخته شده است و البته فعلا در خط تولید این کارخانه قرار دارد . صبا باتری اولین کارخانه باتری‌سازی در ایران است که همواره توانسته است با تولید محصولات متنوع و با کیفیت در صدر لیست پرفروش‌ترین شرکت‌هایی باتری‌سازی باشد.