رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در این مطلب همه چیزهایی که باید در مورد این تکنیک بازاریابی هوشمند پیامکی بدانید، از جمله استراتژی‌های ساده برای پیاده‌سازی تبلیغات موبایلی مبتنی بر مکان آورده شده است. فضای ابری فضای ذخیره‌سازی امن و مطمئن با آپتایم و دسترس‌پذیری درخورتوجهی است که می‌توانید انواع داده‌های متنی، صوتی، ویدئویی، تصویری، پژوهشی و… ✅ از نظر مدت زمان مانایی در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند. اگر کار خود را به خوبی انجام داده باشید خواننده شما به دنبال تماس گرفتن با شما خرید رپورتاژ گلدلینک – https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – خواهد بود.

  • راش‌وب‌، مشاور برندینگ و بازاریابی رسیدن شما به اهدافتان در حوزه اینترنت را تضمین می کند.
  • این سایت‌های واسطه‌ای ویژگی‌های مختلف هر منتشرکننده را مانند قیمت، اعتبار سایت، رتبه سایت و موضوع تخصصی آن نشان داده تا کار برای انتخاب یک سایت مناسب بسیار راحت باشد.
  • یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید رپورتاژ آگهی از سایت‌ها می بایست به آنها توجه داشت، سن دامنه است.
  • پس زمان را هدر ندهید و برای ارتقای محبوبیت و شهرت برند خود، یک محتوای ایده‌آل تهیه و آن را در یکی از وب‌سایت‌های معتبر و پربازدید منتشر کنید.
  • روش دوم که بیشتر سایت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند، استفاده از سایت‌های واسطه‌ای رپورتاژ آگهی است.

به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهی‌ها تصویب شده و می‌شود. دیوان بین‌المللی تجارت، در قانون آگهی‌های خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده، خواهان مشخص کردن تبلیغات می‌شود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند. بر خلاف سایر روش‌های تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر هیچوقت پاک نمی‌شود و در وب‌سایت منتشرکننده باقی خواهد ماند. اینجا آغازی متفاوت برای ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با وبمستری و زیرساخت‌های راه‌اندازی و نگهداری از وب سایت محسوب می‌شود.

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

فعالیت‌های سئو برای گرفتن رتبه‌های بهتر در موتور‌های جست‌وجو، به دو قسمت اقدام‌های درون سایت (On-Page) و بیرون سایت (Off-Page) تقسیم می‌شود. در قسمت بیرون سایت یا سئوی خارجی، به ساخت بک‌لینک‌های قوی با هدف بالا بردن اعتبار دامنه سایت پرداخته می‌شود که یکی از اصلی‌ترین راه‌های گرفتن بک‌لینک‌های خوب، استفاده از رپورتاژ آگهی است. بیشتر بازاریاب‌های دیجیتال در ایران، مهم‌ترین و شاید تنها‌ فایده رپورتاژ آگهی را کمک به سئو سایت می‌دانند؛ به شکلی که این اصطلاح در آموزش‌های بازاریابی در قسمت سئو قرار داده می‌شود. چیزی که در بازاریابی ایران با نام رپورتاژ آگهی شناخته می‌شود، ترجمه کلمه Advertorial بوده که از ترکیب کلمه‌های Advertisement به معنای تبلیغات و editorial به مفهوم نشریه و مقاله ساخته شده است. شاید کلمه مقاله تبلیغاتی ترجمه بهتری باشد چون رپورتاژ (که به صورت رپرتاژ هم نوشته می‌شود) در رسانه‌ها بیشتر به معنای خبررسانی است.

اگر شما این کار را به خوبی انجام دهید، کاربران تا انتهای مقاله شما را همراهی می‌کنند و برند و محصولتان را بهتر می‌شناسند. در انتها روی لینک‌هایی که در بین متن قرار داده‌اید کلیک می‌کنند و وارد سایت خودتان می‌شوند. بنیاد و اساس رپورتاژ آگهی بر این است که هیچ گاه شبیه یک تبلیغ نباشد. فقط افراد مشغول در کار تبلیغات هستند که آگهی‌های تجاری را دوست دارند.

این فعالیت تبلیغاتی همانند بقیه فعالیت‌های بازاریابی با یک بار انجام به نتیجه‌ای نمی‌رسد و باید کاری مداوم و پیوسته باشد. تداوم انتشار رپورتاژ آگهی‌های خوب و باارزش در سایت‌های معتبر، می‌تواند کسب و کار را در قسمت تبلیغات کاملاً جلو بیندازد و پیشرفت‌های خوبی برای آن ایجاد کند. تا اینجا به خوبی نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی را یاد گرفتیم می‌دانیم که برای نوشتن این متن، چه نکاتی باید رعایت شوند. با این وجود،‌ رعایت تمامی نکات بالا با دشواری‌هایی همراه است از جمله این‌که رعایت این نکات، هزینه‌های بسیاری را برای کسب و کار ایجاد می‌کند و عدم رعایت آن‌ها برابر با عدم اثربخشی رپورتاژ آگهی خواهد بود. در مثالی فرض می‌کنیم با بررسی تالارهای گفتگو به این نتیجه رسیده باشید که مبحث تولید محتوای مناسب و کسب درآمد از اینستاگرام از جمله موضوعات مورد بحث است. علاوه بر این، شما نیز خدماتی مانند بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی را در سایت خود ارائه می‌دهید.

نکته مهم دیگر این است که تعداد لینک‌های خارجی آنقدر که فکر می‌کنید، اهمیت ندارد. بلکه از سایت‌هایی کمک بگیرید که معتبر هستند و معمولا در این زمینه فعالیت می‌کنند. گاهی اوقات رپورتاژ آگهی فقط برای گرفتن لینک خارجی نوشته می‌شود؛ اما خیلی مواقع هم هدف از آن تبلیغات و تولید سرنخ است. به همین دلیل بهتر است طوری نوشته شود که الهام‌بخش باشد و مخاطب را به یک عمل خاص ترغیب کند. کاری مثل تماس با شرکت، ثبت نام در سایت، ارسال ایمیل، ثبت نام در خبرنامه و … رپورتاژ یک آگهی مرتبط و هدفمند است که واحد روابط عمومی یک کسب و کار در کانال‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر می‌کند.

راهنمای تولید محتوای رپورتاژ آگهی

قبل از تولید محتوا باید به مخاطب خود توجه داشته باشید و بر اساس نیازهای آنها بنویسید. رپورتاژ آگهی هیچوقت از سایت میزبان پاک نمی گردد حداقل در 99 درصد سایت ها به این صورت می باشد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید بازده باورنکردنی را شاهد خواهید بود. خریدارانِ بالقوه تبلیغات را به چشمِ «اخبار قابل استفاده» نگاه می نمایند که اطلاعات لازم را برای تصمیم‌ گیری آگاهانه در رابطه خرید هر آنچه به آن نیاز دارند، برایشان اماده می نماید.

اگر سایتی که انتخاب می‌کنید، مناسب نباشد و ارتباطی به وب‌سایت خودتان نداشته باشد، هوش مصنوعی گوگل متوجه این موضوع می‌شود و آن را به عنوان سئو کلاه سیاه شناسایی می‌کند. اگر همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید ولی مقصد خوبی برای رپورتاژ آگهی خودتان انتخاب نکنید، همه زحماتتان بر باد می‌رود. انتخاب وب‌سایت برای رپورتاژ خیلی مهم است، چون لینک شما از آن دریچه دیده می‌شود. فناوری هوش مصنوعی گوگل آنقدر دقیق است که نمی‌توان آن را به راحتی فریب داد. مثلا یک نکته‌ مهم این است که محتوایی که منتشر می‌کنید، باید به موضوعات سایت مربوطه هم ارتباط داشته باشد.

تفاوت پست میهمان با رپورتاژ آگهی

به این نکته توجه کنید که مطلب حتما متناسب با عنوان نوشته شده باشد. ساده‌ترین دلیلی که برای استفاده از رپورتاژ آگهی می‌توان مطرح کرد این است که عملکرد مناسبی دارد. در سال ۲۰۰۷ بود که نشریه «Reader’s Digest» تصمیم گرفت عملکرد رپورتاژ آگهی را در مقابل تبلیغات معمولی بسنجد. این نشریه دو مطلب یکسان تهیه کرد که یکی در فرمت رپورتاژ آگهی و دیگری به شکل تبلیغ بود و هر دو مطلب با هدف فروش یک کالا تهیه شده بودند. متن نوشته شده برای رپورتاژ آگهی باید منحصر به فرد وعکس‌های استقاده شده نیز اختصاصی و یونیک باشد.

اگر به هر علت این کار را انجام نمی‌دهید، از ابزارهای گوگل آنالیتیکس یا سایر ابزارهای مشابه استفاده کنید و کلیک‌ها را ردیابی کنید (با افزدون کد ردیابی به لینک‌ها یا UTM). اگر هدف شما صرفاً افزایش آگاهی از برند است،‌ ممکن است تصمیم بگیرید از CTA استفاده نکنید. در غیر این صورت، ایرادی ندارد که در انتهای رپورتاژ، دعوت به اقدام هم وجود داشته باشد. مثلاً این‌که در انتهای رپورتاژ از مخاطب بخواهید با شماره تلفن خاصی تماس گرفته یا از سایت شما بازدید کند. یا این‌که به محل فروشگاه یا نمایشگاه شما سر بزند و محصولات‌تان را ببیند. اگر رپورتاژ شما در قالب یک مقاله‌ی متنی است، استفاده از عکس و نمودار بسیار خوب است و می‌تواند مفید باشد.

دیجیتال مارکتینگ