قیمت و خرید پاور کامپیوتر 650 وات نیمه ماژولار کورسیر مدل TX650M Gold یاس ارتباط

این بخش بنا به نوع طراحی، از دو تا سه ترانس (Switching TR, Drive TR, Stand by TR) تشکیل شده است، که علاوه بر ایزولاسیون DC وظیفه تغییر سطح ولتاژ را بر عهده دارد. طراحی در این قسمت بسیار حساس می باشد زیرا اگر تعداد دور های اولیه و ثانویه متناسب با طراحی مدار PWM نباشد،  پایداری مدار و ضریب اطمینان نیمه هادی و در نهایت کارکرد منبع تغذیه با مشکل اساسی مواجه خواهد شد. درصورتی‌که کامپیوتری طراحی خوب و همچنین قطعات با کیفیتی داشته باشد، نیازی به استفاده از پاور چند ریل ۱۲ ولتی در آن نیست؛ بنابراین اصلاً نباید نگران این موضوع باشید. پاورهای مختلف از روش‌های متفاوتی برای تولید ولتاژ استفاده می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به عایق کردن مدار مدولاسیون پهنای باند و سایر موارد اشاره کرد.

پاور سوئیچینگ 12 ولت 20 آمپر فن دار – منبع تغذیه صنعتی

اگر در حال اسمبل کامپیوتری شخصی با ابعاد کوچک هستید یا فضای کافی برای قرار دادن کیس‌های بزرگ در اتاق یا محل کار خود را ندارید می‌توانید برای صرفه‌جویی در فضا یک کیس کوچک‌تر خریداری کنید و در کنار آن به دنبال پاور با فرم‌فکتور SFX باشید. پاورهای SFX هم مانند مدل قبل حداکثر توان خروجی لازم را دارند و به‌راحتی در هر کیس کوچکی می‌توانند نصب شوند. ماژولار بودن پاور، کیفیت خازن‌ها و قطعات داخلی، تحمل نوسانات و سری و برند پاور در کنار گواهی های مختلف تاثیر مستقیم روی قیمت و کیفیت منبع تغذیه شما دارند.

اگر توان مورد نیاز قطعات کامپیوتر همین مقدار یا کمتر از آن باشد مشکلی پیش نمی‌آید ولی اگر بیشتر از این مقدار باشد یا بهتر است بگوییم بیشتر از این مقدار شود ولتاژ افت خواهد کرد. عرض پاورهای TFX کوچکتر از پاورهای ATX و SFX است (85 میلی‌متر) و این به آن معناست که این پاورها تنها قابلیت نصب در مینی‌کیس‌ها یا همان کیس‌هایی با استاندارد اندازه‌ای Mini ITX‌ را دارند. ارتفاع این پاورها 64 میلی‌متر است که حتی 0.5 میلی‌متر هم از پاورهای SFX بزرگتر است و طول‌شان هم از یکی از استانداردهای اندازه‌ای ATX یعنی ATX 12V/BTX و همچنین پاورهای SFX بیشتر است (175 میلی‌متر). به هر حال آن عاملی که تعیین می‌کند پاور داخل کیس جا می‌گیرد یا نه عرض آن است که در پاورهای TFX‌ به شکل قابل توجهی از پاورهای ATX و SFX کوچکتر است.

  • با واحد وات سنجیده می‌شود و به حداکثر توانی گفته می‌شود که پاور قادر است برای قطعات کامپیوتر تامین کند.
  • در حدود تعیین شده در استاندارد، هارمونیک های فرکانس خروجی توسط مدار PWM تصحیح شود، که این امر باعث افزایش راندمان منبع تغذیه و کاهش مصرف انرژی می گردد.
  • پاورهای SFX هم مانند مدل قبل حداکثر توان خروجی لازم را دارند و به‌راحتی در هر کیس کوچکی می‌توانند نصب شوند.
  • اینکه پاور دارای کدام یک از استانداردهای 80 PLUS است حتما روی جعبه پاور و برچسبی که روی بدنه پاور است ذکر می‌شود.

به‌صورت ساده باید بگوییم جریان برق مانند آب در شلنگ حرکت می‌کند و گاهی اوقات حرکت جریان برق با مانعی روبرو می‌شود (درست مانند زمانی که آب در لوله یا شلنگ به هر دلیلی گیر می‌کند) و در چنین شرایطی اتفاقی رخ می‌دهد که به آن مقاومت الکترونیکی می‌گویند. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

استاندارد 80 PLUS

OVP- OPP- SCP- OCP- UVP- OTP- SIP محافظت در برابر جریان بیش از حد، پایین تر از حد مجاز، ولتاژ بیش از حد، بار بیش از حد، دمای بیش از حد و مدار کوتاه اشاره کرد. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. دومین مرحله به فیلترینگ پاور مربوط می‌شود که پیچیدگی بیشتری دارد؛ اما اساساً در همین مرحله همین کار انجام می‌شود.