فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 ، با اقساط بلند مدت | car

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری 1403 ، با اقساط بلند مدت | car

در گذشته نه چندان دور، محصولات جک J5 از جمله پرفروش‌ترین محصولات شرکت کرمان موتور بودند و … هر زمان که امکان تسویه کامل مبلغ خودرو را داشته باشید، تسویه انجام و سند از رهن خارج خودرو اقساطی خواهد شد. تعداد برگ چک به تعداد چک‌های ضمانت و ماه‌های بازپرداخت بستگی دارد که در قالب اقساط سه‌ماهه دریافت می‌شود.

  • تا آن جایی که طی سال های گذشته میزان فروش این نوع خودرو در سطح کشور بسیار افزایش پیدا کرده است.
  • هر بار که سایا خودرو در طرح فروش اقساطی ایران خودرو، طرح فروش اقساطی دنا پلاس توربو را عرضه می‌کند، استقبال بی‌نظیر بوده است و یکی از مهم‌ترین علل این اتفاق، امکانات و آپشن‌های رفاهی متعددی است که برای این محصول در نظر گرفته شده است.
  • در نتیجه علاقه مندان به خرید محصولات ایران خودرو راحت تر از گذشته می توانند در این رابطه تصمیم بگیرند.

ایران خودرو اولین شرکت خودروسازی ایرانی است که فعالیت خود را از سال 1341 خورشیدی با تولید اتوبوس آغاز کرد. این کارخانه تولید خودرو با وجود فراز و فرودهایی که در طول عمر خود داشته اما همچنان یکی از غول­ های بزرگ خودروسازی ایرانی به شمار می­ آید به طوری که این روزها فروش اقساطی ايران خودرو یکی از محبوب ­ترین طرح­ ها برای خریداران خودرو است. ایران خودرو تولیدات خود را با اتوبوس شروع کرد، با پیکان شهرت گرفت، با پژو، جان دوباره پیدا کرد و امروزه مالک اختصاصی سمند، نخستین خودروی ملی و دنا می­ باشد. خرید خودرو اقساطی بهترین راه برای ماشین دار شدن قشر ضعیف جامعه از نظر مالی است. از آنجا که بسیاری از افراد پول کافی برای خرید نقدی اتومبیل را ندارند و پس انداز کردن پول برای خرید ماشین در طی مدت­ها اصلا کار عاقلانه ­ای نیست، بنابراین خرید ماشین قسطی می­تواند به صرفه باشد.

دنا پلاس اتوماتیک توربو

البته بنابه به نظر فروشنده ممکن است مدارک دیگری نیز لازم باشند که در زمان عقد قرارداد ذکر می­شوند. نگران قسط هم نباشید براحتی با اقساط 12 تا 60 ماهه خودروی دلخواه تان را بخرید و بعد از واریز پیش‌پرداخت، مابقی پول خودرو را با اقساط کم، طی چند سال بعدی پرداخت کنید. در واقع سودی که بابت خرید قسطی به مبین خودرو می‌دهید، همان سودی است که به بانک‌ها هنگام وام گرفتن پرداخت می‌کنید.

فروش اقساطی پارس سال، پارس سال دو گانه، پارس اتومات، پارس LX

بنابراین برای خرید خودرو لازم است تا مدتی به پس انداز پول نقد بپردازیم. اما چقدر و تا کی؟ ممکن است با توجه به تورم موجود این کار تا چندین سال به طول بینجامد پس خرید خودروی اقساطی بهترین انتخاب است. به علاوه، تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره حرفه‌ای در مورد خرید اقساطی خودرو می‌باشد. اما آنچه که اصلی­ ترین عامل در خرید خودرو است، هدف شما از خرید می ­باشد. اگر به دنبال خرید یک خودروی ارزان هستید یا می­خواهید یک رانندگی سرعتی را تجربه کنید و یا هر هدف دیگری که دارید، باید خودروی مناسب خود را انتخاب نمایید.

نکته مهم برای خرید خودرو اقساطی

تسهیلات دریافت شده از تهران خودرو را شما می‌توانید از 6 تا 36 ماه بازپرداخت کنید. همچنین شما می‌توانید بازه اقساط خود را هر ماه و یا ۳ ماه یکبار انتخاب کنید. با توجه به درگیری کاری و مسافت زیاد رفت و آمد به تهران برای من خیلی سخت بود. با هماهنگی خوبی که مشاورین مجموعه سپند خودرو داشتند تونستم با سفر یک روزه کلیه مراحل عقد قراداد و تحویل خودروی خودم را به خوبی انجام دهم.