بررسی قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار | asilight

تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار را می توان با نیازهای مورد استفاده شما تنظیم کرد. شاید قبلاً در یک محیط سرگرمی مانند یک استادیوم فوتبال، کنسرت یا نمایش فیلم، ویدئو وال را دیده باشید. این محصولات واقعاً متقاطع هستند و تقریباً در همه تنظیمات، از ایستگاه قطار گرفته تا سالن سخنرانی دانشگاه، می توانند مفید باشند. به طور خلاصه، هر جا که اطلاعات باید به طور همزمان برای افراد زیادی پخش شود، یک ویدئو وال می تواند سودمند باشد.

مشاوره طراحی چاپ بسته بندی تبلیغات دنیای نو

هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال مردان ۲۰۱۹ خرداد و تیر ماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی اردبیل در این سالن برگزار می‌شود که در این رقابت تیم‌های استرالیا، فرانسه و پرتغال شرکت می‌کنند. پخش آگهی های تجاری ، اخبار ، برنامه‌های تلویزیونی ، بازی‌های باشگاهی و ملی در فضای باز ، حضور غیاب بانک ها ، تاریخ و ساعت بانک ها و… در نوع آفلاین برای راه اندازی تلویزیون از برد های کنترل خاصی استفاده می شود که تنها برای برنامه ریزی به کامپیوتر احتیاج دارند و برای ادامه کار و پخش فیلم به طور مستقل کار می کنند. از این تلویزیون ها بیشتر در فضاهای باز شهری مانند چهار راه ها، بزرگراه ها، فرودگاه ها، پارک ها و مصلی ها استفاده می شوند. تبلیغات محیطی به عناصر فیزیکی که قابل اجرا جهت تبلیغات در سطح شهر هستند و در تیررس بینندگان قرار می گیرند اطلاق می گردد.

برد کنترل که به آن مین بررد هم گفته می شود، همانند مغز عمل می کند و تمام متن ها و تصاویر تابلو در آن ذخیره تلویزیون شهری اماکن ورزشی می شوند. با بهره گیری از مین برد طیف دار قادر خواهید بود که پس زمینه های نوشته قرار دهید و یا فیلم پخش نمایید. در واقع می توان گفت که ماژول LED ماتریسی متشکل از LEDها، مقاومت، IC و سایر قطعات الکترونیکی است که بر روی یک برد الکترونیکی چیده شده و لحیم شده اند و در نهایت درون یک فریم پلاستیکی قرار می گیرند.

  • ابعاد بزرگ و غول پیکر تلویزیون‌های شهری ورزشگاهی به تماشاگرانی که در دورترین نقطه نسبت به زمین بازی قرار گرفته‌اند امکان می‌دهد بهتر در جریان بازی باشند و اتفاقات را به شکلی ملموس و واضح ببینند.
  • این نمایشگرها می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و تاثیر بسزایی در افزایش فروش داشته باشند.
  • 🔻تلویزیون های شهری در ابعاد مختلف و با کاربری های متنوعی مانند تبلیغات تجاری و فرهنگی، اطلاع رسانی و نمایش فیلم و مسابقات ورزشی به ویژه فوتبال در سطح شهر نصب می شوند.
  • در مقابل نفوذ آب و رطوبت و حتی گرد و غبار آسیب‌پذیر بوده و بهترین محل برای نصب مکان‌های سرپوشیده و محیط‌های داخلی است.

عاول بعدی ابعاد نمایشگر شما است که هرچه این ابعاد بزرگتر باشد هزینه نهایی شما نیز بیشتر خواهد بود. برند و کیفیت قطعات یکی دیگر از پارامترها در محاسبه هزینه می باشد که به پیشنهاد ما به شما بهتر است از برند های معروف استفاده نمایید تا در طولانی مدت دچار تحمیل هزینه های نگه داری و تعمیر بالای آنها نشوید. عوامل دیگر هستند که نسبت به مواردی که ذکر شود از اهمیت بالایی برخوردار نیستند. اگر نمایشگر شهری شما از نوع RGB2 باشد، به این معنا است که هر پیکسل آن دارای 6 تا لامپ LED (2 تا قرمز، 2 تا آبی و 2 تا سبز) است. در این صورت، تصاویر و ویدیوهای نمایشی با کیفیتی بسیار بهتر نمایش داده می‌شود.

ماژول های به کار رفته در ساخت تلویزیون های شهری، انواع و کیفیت های متفاوتی دارند که همین مسئله لزوم دقت در انخاب بهترین ماژول و بهره گیری از راهنمایی مشاورین را افزایش می دهد. نوع و تعداد پنل های مورد استفاده در ساخت نمایشگرهای دیجتال عامل مهمی در قیمت اجاره این تجهیزات هستند و لذا بد نیست آنها را مد نظر داشته باشید. اگرچه محدودیتی در انتخاب ابعاد و اندازه تلویزیون های شهری وجود ندارد، اما بهتر است رزولوشن و کیفیت دید بیننده را نیز در نظر بگیرید. دقت داشته باشید که تلویزیون های شهری متناسب با فضاهای درونی و بیرونی در دو مدل outdoor و indoor ارائه می گردند که بسته به نیاز خود می توانید بهترین نوع را انتخاب نمائید. از آنجا که ویدئو وال و تلویزیون شهری از مجموعه ای از نمایشگرهای قرار گرفته در کنار هم ساخته میشوند.

فروش ویژه

بررسی قیمت انواع تلویزیون شهری، ویدئو وال یا تلویزیون تالار | asilight