قطعات و لوازم یدکی انواع دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

اغلب قطعات دستگاه تصفیه آب که شرکت پاکاب گستر به فروش میرسانند، دارای انواع مختلفی هستند. مراحل فیلتر در دستگاه تصفیه آب به این نحو است که آب ابتدا از مواد بزرگ و املاح قابل مشاهده پاکسازی می‌شود، سپس از طریق هوزینگ دوم و سوم به فیلترهای هفت تا هشت مرحله‌ای منتقل می‌شوند. فیلترهای دوم و سوم کلر و مواد جانبی مربوط به آن را پاکسازی می‌کنند.

قطعات و لوازم یدکی انواع دستگاه تصفیه آب زیرسینکی

پاکاب گستر انواع شاسی ها را در اختیار مشتریان قرار میدهد که شاسی بدون گیج و با گیج و همچنین شاسی های فلزی و پلاستیکی از انواع خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی آنها هستند. فیلتر را در جای خود فیکس می‌کند تا در اثر فشار آب از جای خود حرکت نکند. شامل قطعات مختلف پلاستیکی و فلزی مثل شلنگ است که کار اتصال فیلترهای مختلف به یکدیگر را انجام می‌دهد.

یعنی این فیلتر درون محفظه های خانگی قرار می گیرد و می تواند در هر سیستمی نصب شود. این کربن ها از جنس پوسته نارگیل هستند و به سبب ساختار متخلخلی که دارند می توانند با قدرت بالا آلاینده هایی چون کلر، تری هالومتان ها، استیک اسیدها و طعم، مزه و بو نامطبوع آب را از بین ببرند. فیلتر الیاف نخ تابیده 5 میکرون کنت وظیفه فیلتراسیون فیزیکی آب را بر عهده دارد و با حذف ذرات معلق جامد و غیر محلول موجود در آب منجر به بالاتر رفتن طول عمر فیلترهای بعدی دستگاه و بالارفتن کیفیت آب می شود. این فیلتر ها نیز با حذف طعم و بوی نامطلوب اب و هم چنین افزودن مواد معدنی مفید حذف شده آب به کیفیت اب کمک می کنند بسته به کیفیت کارکرد کل دستگاه ، آب آشامیدنی منطقه و میزان استفاده از آن ها عمر مفیدی ما بین 6 تا یک سال دارند.

کار بخش‌های مختلف دستگاه این است که آب را وارد شبکه تصفیه کرده و از مراحل مختلف عبور دهند و در نهایت از شیر خروجی آب مناسبی خارج می‌شود که با استانداردهای جهانی مطابقت دارد. یا گِیج فشار و یا همان فشارسنج فشار آب خروجی از پمپ به فیلتر ممبران را نمایش می دهد. عدد نرمال نشان داده شده در هنگام استفاده از دستگاه تصفیه آب باید بیشتر از 50 PSI و کمتر از 125 PSI باشد. بدنه و قطعات دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای easywell به گونه ای است؛ که در برابر نفوذ گرد و غبار و زنگ زدگی مقاوم می باشد.

گیج فشار سنج دستگاه تصفیه کننده آب

وظیفه این قطعه جلوگیری از خروج آب بیش از اندازه به سمت فاضلاب می باشد . اگر این قطعه در دستگاه تصفیه آب نباشد تمام آبی که به هوزینگ فیلتر ممبران وارد می شود به سمت خروجی فاضلاب می رود .اما این قطعه با محدود کردن این جریان آب را وادار می کند تا با فشار از منافذ فیلتر ممبران عبور کند تا عمل تصفیه آب صورت پذیرد . ما یکی از شرکت های پیشرو در صنایع آب و فاضلاب در کشور می باشیم که از سال 1387 با رويکردی نوين در مديريت و کسب و کار فعاليت می کنیم. فعاليت محوری ما به طور عمده طراحی و ساخت سيستم های تصفیه آب و فاضلاب مرتبط با کاربردهای مختلف می باشد. منظور از فیلتر کارتریجی این است که فیلتر مورد نظر درون محفظه ای که معمولا با نام هوزینگ خوانده می شود قرار می گیرد.

فروش و پخش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی شش و هفت مرحله ای به همراه قطعات جانبی انها از قبیل انواع فیلتر /مخزن/موتور/کله پمپ/شاسی پلاستیکی /هوزینگ و دیگرقطعات خرده ریز با قیمت مناسب… شرکت ثمین آب پاسارگاد با بیش از 14 سال سابقه در زمینه ارائه خدماتی مانند فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ,نصب دستگاه تصفیه آب در اصفهان , فروش فیلتر تصفیه آب , نصب فیلتر تصفیه آب همیشه در کنار شما عزیزان خواد بود. آب پاسارگاد برای کلیه محصولات خود از 2 تا 10 سال گارانتی طلایی ارائه می دهد. فیلتر کربن بلاک خانگی زینود مدلXCTO-10 یکی از فیلترهای تصفیه آب خانگی بسیار مرغوب است که از آن به عنوان فیلتر مرحله سوم و قبل از ممبران استفاده می کنند.

شاسی باید محکم، بدون لرزش و دارای رنگ کوره ای باشد که از ایجاد صدا در منزل و زنگ زدگی آن جلوگیری شود. ضمن تشکر و ارج نهادن به نظر مثبت مشتریان که خدمات این گروه را انتخاب کرده اند تعدادی از مشتریان که خدمات مارا انتخاب کرده اند به عموم معرفی میگردد. لازم به ذکر است که سوییچ لوپرشر برخلاف سوئیچ های پرشر در حالت عادی در وضعیت قطع میباشد و به محض ورود آب جریان برق را متصل میکند.

آچار هوزینگ (تصفیه آب خانگی )

این فیلتر توسط کمپانی داینامیس تولید می شود و یک محصول تایوانی است. محصولات تایوان از جمله محصولات کمپانی داینامیس دارای استاندارهای بهداشت جهانی هستند و بر اساس اصول و قائده ی آب آشامیدنی ساخته می شوند. هر دو نوع فیلتر اثر بخشی خوبی دارند اما کربن فعال پودری به دلیل برخورد بیشتر با سیالات نسبت به کربن فعال گرانول از قدرت جذب بالاتری برخوردار است همچنین دارای مقدار بیشتری از کربن است و می تواند آب بیشتری را تصفیه کند . این فیلتر از جنس الیاف پلی پروپیلن ساخته شده است و در ساخت آن کلیه نکات ایمنی و بهداشتی به طور کامل رعایت شده اند. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از این فیلتر در دستگاه استفاده کنید تا تصفیه مقدماتی آب به بهترین نحو انجام شود.

  • اغلب مدل‌های تایوانی قطعات اصلی مشابهی دارند و از فیلترهای استاندارد استفاده می‌کنند که تهیه و بکار بردن آن‌ها بسیار ساده است.
  • این شیر قبل از دستگاه نصب می شود و وظیفه دارد آب ورودی به دستگاه را باز و بسته کند.
  • به عوامل زیادی بستگی دارد و حتما باید توسط کارشناس تصفیه آب انجام شود.